קטש על ההעפלה: "מתרגש מאוד, מוזר ומבלבל לעלות אחרי הפסד"
מאמן מכבי תל אביב התייחס להבטחת המקום בטופ 8 דווקא אחרי הפסד לז'לגיריס. על היריבות האפשריות בסדרה: "אין העדפה, בכל מקרה נהיה אנדרדוג". על ההתקפה האחרונה: "ידענו שהפסד בנקודה יספיק, לא סימנתי שחקן, רק רציתי לוודא שלא עושים עבירה טפשית"
