וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולדווין: "הביטחון בשמים, אני ולורנזו הפליימייקרים הכי טובים באירופה"

אחרי שהוכתר לשחקן החודש ביורוליג, בולדווין גאה בשיפור של מכבי תל אביב הלוהטת, ומדבר על ההצלחה, רגע התפנית והשחקנים שעשו את השינוי

תקציר: ריאל מדריד - גרנאדה 75:108/ספורט1

לרצף ששת הניצחונות של מכבי תל אביב ביורוליג במרץ יש אחראי עיקרי אחד: זהו ווייד בולדווין, שהשבוע זכה להכרה רשמית על כך כשנבחר לשחקן החודש במפעל, הראשון במועדון הצהוב שמקבל את הכבוד מאז אלכס טיוס בינואר 2019.

מכבי אמנם החלה את מרץ בהפסד למונאקו שהציב אותה במקום התשיעי בטבלה בתיקו עם שתי קבוצות נוספות, אך מאז הפכה לקבוצה הכי חמה במפעל וטיפסה עד למקום החמישי, כשהיא נמצאת כפסע מההעפלה לפלייאוף עונה שנייה ברציפות. לריצה הזאת תרם בולדווין בממוצעים של 18.7נקודות ו-5 אסיסטים למשחק, בנוסף למדד יעילות של 20.3.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
עוד חותמת למומנטום האדיר של מכבי תל אביב. ווייד בולדווין/דני מרון

עוד בכדורסל

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

"מאוד שמחתי", אמר בולדווין על הפרס בריאיון עמו באתר היורוליג, "אמרתי לעצמי, סוף סוף! אני ביורוליג כבר ארבע שנים, וריגש אותי מאוד לזכות בפרס הזה. וכמובן שזו הצלחה קבוצתית, אני מרגיש שהקבוצה מתחילה לעשות כיף וליהנות, יש לנו חודש נהדר שמציב אותנו בעמדה טובה לפלייאוף. זו תקופה כיפית.

"החודש האחרון היה נהדר ונתן לנו ביטחון. היינו במאזן 13:13, ההפסד במונאקו ערער אותנו, אבל אז ניצחנו ב-20 הפרש את אנאדולו, ומאז הביטחון שלנו עלה לשמים ואף אחד לא יכול היה לעצור אותנו.

"כל העונה היינו סביב מקומות 7, 8, 9, ולהרבה קבוצות היו רצפים טובים, ואני שמח שאנחנו שמרנו את הרצף שלנו לחודש מרץ, זה חודש חשוב מאוד שיוכל להכריע. אנחנו מתחברים כקבוצה, ואני נרגש לקראת סיום העונה.

"אתה רוצה לשחק את הכדורסל הכי טוב שלך בין אפריל ליוני, זה מזן ההכרעה, בליגה וביורוליג, השלב הכי חשוב של העונה".

על שיתוף הפעולה שלו עם לורנזו בראון: "הרבה אנשים שאלו, 'האם אנחנו יכולים לשחק ביחד?', 'יש לנו בדיוק את אותו סגנון משחק', 'הגישה שלי', 'הגישה שלו'. אבל אנחנו רק רוצים לנצח. אנחנו מניעים היטב את הכדור, אנחנו מוצאים שחקנים פנויים, אנחנו הפליימייקרים הכי טובים באירופה. וביחד אנחנו קבוצה אחת, כולנו. זה כיף, ונראה לאן העונה מתקדמת".

על חבריו לקבוצה: "בונזי (קולסון) שיחק נהדר כל העונה, וזו השנה הראשונה שלו ביורוליג. הוא אחד משלושת השחקנים הכי טובים בעמדה שלו ביורוליג, זה לא קורה הרבה לשחקן שמגיע מליגת האלופות. צריך לתת קרדיט לג'ונדי (דיברתולומיאו), הקפטן היציב שעושה מהלכים גדולים, וג'וש ניבו שעושה מאמץ גדול, רומן סורקין, ג'ארל מרטין עושה עבודה מצוינת בשנה הראשונה שלו, זה עניין קבוצתי".

בולדווין, שנבחר למצטיין החודש ביורוליג לראשונה בקריירה, אחרי 120 הופעות בליגה הטובה ביותר ביבשת, מדורג שני בטבלת הקלעים במפעל עם 17.1 נקודות ותשיעי בטבלת האסיסטים עם 4.7 בממוצע. גארד הצהובים יקבל את הפרס לפני משחק הבית האחרון של מכבי תל אביב בעונה הסדירה, מול ריאל מדריד ביום חמישי הבא.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט ביום חמישי האחרון, בולדווין סיכם על הארכת חוזהו במכבי תל אביב וההודעה הרשמית על כך מטעם המועדון צפויה לצאת בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully