וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצגה הטובה באירופה: ציון הדרך המדהים של אוהדי פרטיזן בלגרד

במשחק הבית האחרון מול פאו, אמורה קבוצת הפאר הסרבית לחצות את 300 אלף האוהדים שהגיעו למשחקיה ביורוליג העונה - שיא כל הזמנים

פרטיזן בלגרד תיאבק במחזורים האחרונים על הבטחת המקום בשלב רבע הגמר של היורוליג. בין אם תצליח או תפסיד, היא עתידה לשבור שיא מופלא - למעלה מ-300 אלף אוהדים שהגיעו למשחקיה בעונה אחת.

השיא הזה ככל הנראה יישבר במשחק הבית האחרון של העונה, מול פנאתינייקוס - קבוצה שז'ליקו אוברדוביץ' כמובן מכיר היטב. בהתחשב בכך שככל הנראה יהיה זה משחק מכריע עבור הסרבים, הסטארק ארנה אמור להתמלא עד אפס מקום בכ-20 אלף איש - בפעם הרביעית ברציפות.

עד כה, למשחקיה של פרטיזן ביורוליג נמכרו 282,285 כרטיסים העונה - יותר מכל קבוצה אחרת בהיסטוריית המפעל. היציעים הכי ריקים העונה היו מול אנאדולו אפס - 13,776 "בלבד" הגיעו לאותו משחק.

עוד בכדורסל

הרבה בזכות הקהל המדהים הזה, לפרטיזן יש מאזן בית מצוין העונה ביורוליג - 10 ניצחונות מ-15 משחקים. בשבעה משחקים העונה, היו בסטארק ארנה 18 אלף איש או יותר. אותו קהל אף שיפר את ממוצע הצופים העונה ביורוליג - לפני כחודשיים, הודיעו במפעל על שיא כל הזמנים, עם ממוצע של 8,810 צופים למשחק. פרטיזן כמובן ניצבה בראש (16,300 למשחק), לפני ז'לגיריס קובנה (14,500), אנאדולו אפס (13,900) ומכבי תל אביב (10,400).

"אין לי מילים כדי להודות לקהל על התמיכה שלהם העונה", אמר ז'ליקו אוברדוביץ' לפני מספר שבועות. "אני מצפה שהם ימשיכו לתמוך בנו עד תום העונה. הם מגיעים מכל רחבי אירופה, אנשים הולכים איתנו לכל מקום. זו דוגמא מושלמת של נאמנות למועדון".

דאנטה אקסום הוסיף: "זה כמו להיות בסרט, קשה להסביר את זה. מדי פעם אני מסתכל על הקהל ורואה אנשים שבכלל לא מסתכלים על האולם, הם רק על הרגליים, צועקים. אני אמור להסתכל על המשחק, אבל אני מסתכל רק עליהם. זה מדהים. אי אפשר להסביר את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully