וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א עדיין לא בפלייאוף: פרטיזן, באסקוניה וז'לגיריס ניצחו

הסרבים חגגו 90:104 על ריאל מדריד, הבאסקים הכניעו 69:92 את פנרבחצ'ה והליטאים ניצחו את ולנסיה, קטש ושחקניו עדיין לא הבטיחו מקום ברבע הגמר. 81:84 דרמטי למונאקו במינכן, אולימפיאקוס לא התקשתה בדרבי נגד פנאתינייקוס וברחה בפסגה

תקציר: פנרבחצ'ה - טופאש בורסה 94:89/ספורט1

בסיומו של שבוע עמוס, שישה משחקים נעלו הערב (שישי) את המחזור ה-32 ביורוליג. ז'לגיריס הביסה במשחק המוקדם את ולנסיה, פרטיזן בלגרד הדהימה את ריאל מדריד ובאסקוניה גברה על פנרבחצ'ה, כך שמכבי תל אביב טרם הבטיחה עלייה לפלייאוף, אבל כן עלתה למקום החמישי בטבלה.

עם זאת, הצהובים לא יוכלו לסיים במקום הרביעי מכיוון שמונאקו ניצחה בקושי רב במינכן, התקרבה להבטחת יתרון הביתיות ברבע הגמר ומנעה סופית מקטש ושחקניו להשיג את יתרון הביתיות ברגע האחרון. מכבי תל אביב תוכל כמובן להבטיח את עלייתה להצלבה בשבוע הבא, אך לשם כך תצטרך לנצח בקובנה או לחילופין שבאסקוניה תפסיד בבית לווילרבאן, או שפרטיזן תפסיד במונאקו או שפנרבחצ'ה תיכנע לאנאדולו אפס.

ועוד הערב, המוליכה אולימפיאקוס לא התקשתה בדרבי נגד פנאתייניקוס וברחה בפסגה לריאל מדריד שכאמור הובסה בבלגרד.

אלי אוקובו, שחקן מונאקו. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
מונאקו קיבלה יריבה בהזמנה. אלי אוקובו/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

באיירן מינכן - מונאקו 84:81

רצף של ארבעה הפסדים והיעדר סיכוי לעלות לשלב הבא הפכו את הקבוצה הגרמנית ליריבה בהזמנה עבור המדורגת רביעית בטבלה, שנלחמה עד השניות האחרונות כדי לחזור למסלול הניצחונות אחרי שנעצרה בליטא ביום רביעי. מונאקו כבר עלתה ליתרון 72:79 לקראת דקה ו-20 שניות אחרונות אחרי שמייק ג'יימס דייק פעמיים מהקו, אבל ולדימיר לוצ'יץ' תפר שתי שלשות והותיר את המארחים מקרוב. בסופו של דבר לבווארים אף הייתה הזדמנות להשוות כאשר הם קיבלו כדור מהצד לארבע השניות האחרונות, אבל קורי וולדן החטיא עם הבאזר ומונאקו ניצחה. ג'יימס חזר לעצמו במשחק אדיר של 28 נקודות (6 מ-9 לשלוש), ג'ורדן לויד קלע 14 ואלי אוקובו תרם 9. לוצ'יץ' להט עם 20 נקודות בשורות המפסידה (4 מ-4 מחוץ לקשת) ו-וולדן הוסיף 18 נקודות שכאמור לא הספיקו למרות הקאמבק המרשים.

איגנאס בראזדייקיס, ז'לגיריס קובנה. Sonia Canada, GettyImages
ז'לגיריס חגגה ונשארה בחיים/GettyImages, Sonia Canada

ז'לגיריס קובנה - ולנסיה 74:95

ז'לגיריס ידעה שניצחון שלה ישאיר אותה בתמונת הפלייאוף ויחסל את סיכוייה של ולנסיה להשתלב בשמינייה הראשונה. לכן, הליטאים הסתערו על היריבה מן הפתיחה, למחצית כבר ירדו ביתרון דו ספרתי וברבע השלישי ההפרש רק הלך וצמח. לוקאס לקאביצ'יוס הוביל את קלעי ז'לגיריס עם 16 נקודות ו-15 נקודות תרם איגנאס בראזדייקיס, במשחק בו הליטאים קלעו 14 שלשות מ-29 ניסיונות (48.3 אחוז). את קלעי ולנסיה הוביל ג'יימס ווב עם 18, ג'סייל ריבר הוסיף 17 ושאנון אוואנס קלע 15.

טיילר דורסי פנרבחצ'ה. דני מרון
בתל אביב החזיקו לו אצבעות, הוא סיים עם 0 נקודות. דורסי/דני מרון

באסקוניה - פנרבחצ'ה 69:92

הבאסקים יודעים שהם תלויים בעצמם בכל הנוגע למאבק על המקום השמיני והיום זה הורגש היטב מול הטורקים. פנרבחצ'ה הוליכה לכל אורך המחצית הראשונה וגם ברבע השלישי שמרה על היתרון, אבל אז הקערה התהפכה על פיה - פנר קלעה 25 נקודות בלבד במחצית השנייה מול 54 של המקומיים, הובסה ואיכזבה את מכבי תל אביב ואוהדיה. וניה מרינקוביץ' הפגיז 35 נקודות (6 מ-9 ל-2, 6 מ-9 ל-3) ולא הותיר סיכוי לאורחת, שנהנתה מ-18 נקודות של ג'ונתן מוטלי ומ-16 של קארסן אדוארדס, אבל דורסי לא קלע כלל.

שחקן אולימפיאקוס מוסטפה פאל. Sonia Canada, GettyImages
אולימפיאקוס האריכה את רצף הניצחונות בדרבי. מוסטפה פאל/GettyImages, Sonia Canada

אולימפיאקוס - פנאתינייקוס 73:81

12 המפגשים האחרונים בין האימפריות היווניות הסתיימו בניצחון אדום-לבן, כך שלא מפתיע שגם הערב באולם השלום והאחווה ניצחה מוליכת הטבלה אולימפיאקוס. אולימפיאקוס אמנם לא פירקה את פאו כפי שעשתה לווילרבאן שלשום, אבל נמנעה מהפתעה גדולה בדרבי. טאריק בלאק עם 21 נקודות הוביל את קלעי אולימפיאקוס סשה וזנקוב הוסיף עוד 19. תומאס ווקאפ קלע 11, אבל מסר 13 אסיסטים. את קלעי פנאתינייקוס הוביל פאריס לי עם 15 נקודות, דוויין בייקון קלע 14.

ים מדר ושחקני פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic, GettyImages
ניצחון גדול על הבלאנקוס. שחקני פרטיזן/GettyImages, Nikola Krstic

פרטיזן בלגרד - ריאל מדריד 90:104

ים מדר וחבריו בסיטואציה נוחה יחסית, כי לזכותם עומד יתרון במאזן הפנימי על באסקוניה, ז'לגיריס ואנאדולו. מצד שני, דווקא אחרי שהרשימו בבית בדרך ל-75:90 על אולימפיאקוס, הפרטיזנים ראו את ברצלונה חוגגת אצלם ניצחון 80:89 השבוע. הם לא נתנו לזה לקרות פעם נוספת ובזכות שני רבעים אדירים, השני (15:28) והרביעי (18:26) חגגו על סגנית המוליכה שבמרחק משחק מאולימפיאקוס המוליכה ובשוויון עם ברצלונה כשלכל אחת 22 נקודות. דז'נאן מוסה עם 22 נקודות, גבריאל דק ומריו הזוניה עם 17 נקודות כל אחד הצטיינו, אבל פרטיזן נהנתה משישה שחקנים שקלעו בספרות כפולות ובראשם מתיאס לסור וקווין פאנטר עם 16 נקודות כל אחד, דנטה אקסום הוסיף 15 וג'יימס נאנלי 14. ים מדר שותף רק 5:56 דקות ובמהלכן קלע 2 נקודות.

נמניה נדוביץ' הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
הכוכב האדום תנסה לסיים בטעם טוב. נמניה נדוביץ'/GettyImages

וילרבאן - הכוכב האדום בלגרד 76:60

האורחת מבלגרד יודעת שהיא לא תשתתף בפלייאוף, אבל מול וילרבאן החלשה היא עשתה את המוטל עליה ועשתה צעד נוסף לסיום עונה מתוק יחסית. אוגניין דובריץ' קלע 18 לזכות האורחת במשחק שבו פקנדו קמפאסו הסתפק ב-11 נקודות, 6 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, את קלעי נועלת הטבלה הוביל ננדו דה קולו עם 14 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully