וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרטיס של מכבי תל אביב מובטח ב-99%. הסיכוי למקום 5: 68%

ב"באסקטניוז" עשו את החישוב: סיכוי של 0.1% שהצהובים יתדרדרו למקום התשיעי. 93% שמונאקו תסיים רביעית - וכנראה תהיה היריבה בפלייאוף. מפת התרחישים המלאה

מכבי תל אביב הלוהטת תנסה להמשיך את המומנטום הנפלא שלה גם במשחק הליגה הערב (ראשון) מול הפועל ירושלים, אבל העיניים של עודד קטש ושחקניו עדיין נשואות לקרבות המיקום ביורוליג. שני מחזורים נותרו עד לתום העונה הסדירה, ומכבי תל אביב שמדורגת במקום החמישי אמנם עוד לא הבטיחה סופית את ההעפלה לפלייאוף, אבל קרובה מאוד לכך.

למעשה, על פי האתר "באסקטניוז" שערך חישוב סטטיסטי מורכב על סמך 5,000 סימולציות שונות, הכרטיס של מכבי תל אביב לפלייאוף מובטח בלא פחות מ-99%, ורק תרחיש קיצוני ביותר ימנע ממנה השתתפות ברבעי הגמר עונה שנייה ברציפות. על פי החישובים, הסבירות שמכבי תל אביב תסיים במקום החמישי היא הגבוהה ביותר - ועומדת על 68%. הסבירות למקום שישי היא 14%, למקום שביעי 15%, ולמקום השמיני 3%. סיום במקום התשיעי ואיבוד הכרטיס לפלייאוף, לעומת זאת, יתרחש בסבירות מזערית של 0.1%.

מפת התרחישים המלאה

היריבה המסתמנת של מכבי תל אביב בפלייאוף היא ללא ספק מונאקו. קבוצת הכוכבים מהנסיכות הבטיחה בסוף השבוע יתרון ביתיות בפלייאוף בזכות ניצחון על באיירן מינכן, ועל פי החישובים, היא תסיים במקום הרביעי בסבירות של 93%. הסיכוי שתסיים שם אחת מבין אולימפיאקוס (0.6%), ברצלונה (2%) וריאל מדריד (4%) נראים קטנים למדי.

כך או כך, למכבי תל אביב מחכה ביום חמישי משחק לוהט בקובנה אצל ז'לגיריס, שיהיה חשוב מאוד לשתי הקבוצות. הצהובים יחפשו ניצחון שיקרב אותם מאוד למקום החמישי ולמפגש עם מונאקו, בעוד הליטאים שמדורגים במקום התשיעי, ירצו לעשות צעד דרמטי לעבר העפלה לפלייאוף. לז'לגיריס יש סיכוי של 31% להתברג ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully