וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: אבי אבן ימונה למנהל הספורטיבי

3.4.2023 / 10:22

איש המערכת ששימש בשלל תפקידים במועדון ב-17 השנים האחרונות, יחליף את ניקולה וויצ'יץ' בתום העונה: "בנינו סגל ראוי, ונעבוד כדי ליצור את ההמשכיות שאנחנו רוצים שתהיה כאן". שמעון מזרחי: "המהלך הטבעי". בלאט: "האדם הנכון במקום הנכון"

טנריפה - ברצלונה 79:76/ספורט1

מכבי תל אביב הודיעה: אבי אבן יקודם לתפקיד המנהל הספורטיבי של המועדון החל מסוף העונה. הוא יחליף בתפקיד את ניקולה וויצ'יץ', שהודיע כבר לפני מספר חודשים על כך שיעזוב את המועדון בתום העונה, אחרי תקופה ארוכה.

אבן בן ה-47, שהחל את דרכו במכבי תל אביב כמאמן קבוצת הנוער ב-2006, יקבל את הקידום אחרי שנים ארוכות במערכת, שאת רובן העביר כסקאוט הראשי של המועדון.

"אני מרגיש זכות גדולה להתמנות למנהל הספורטיבי של מועדון מפואר כמו מכבי תל אביב", אמר אבי אבן לאחר ההחלטה על מינויו לתפקיד. "זאת ההזדמנות שלי להודות לבעלים ולהנהלה על האמון הרב שהם נותנים בי אחרי 17 שנים במגוון תפקידים במועדון. אני שמח להיות פה".

עוד אמר אבן לאתר הרשמי של מכבי: "בנינו סגל ראוי בהחלט לעונה הנוכחית ונעבוד כדי ליצור את ההמשכיות שאנחנו רוצים שתהיה כאן".

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן. קובי אליהו
קידום משמעותי. אבי אבן/קובי אליהו

יו"ר המועדון שמעון מזרחי מסר בנוגע להחלטה: "היה זה אך טבעי בעיניי כי אבי אבן, ששימש בתפקידו האחרון כראש מערך הסקאוטינג ופיתוח שחקנים במועדון, ימונה לתפקיד רב חשיבות ואחריות כמנהל הספורטיבי שלנו, וזאת לאחר שהיה אף יד ימינו של ניקולה וויצ'יץ', לו נתונה תודתנו העמוקה על שירותו המסור במועדון, הן כשחקן והן כמנהל ספורטיבי".

"זו בחירה נכונה באדם הנכון במקום הנכון", הדגיש יו"ר הוועדה המקצועית במועדון הכדורסל מכבי תל אביב, דייויד בלאט. "הניסיון של אבי והידע שלו, כמו גם ההיכרות שלו את שוק השחקנים, הופכים אותו לבחירה מוצלחת כמנהל הספורטיבי הבא של המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully