וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשאר במכבי תל אביב: ווייד בולדווין סיכם על הארכת חוזהו

30.3.2023 / 21:45

לוואלה! ספורט נודע שהגארד האמריקאי ימשיך ללבוש צהוב ולשתף פעולה עם לורנזו בראון. ההודעה הרשמית בנוגע להחתמתו צפויה בקרוב

דני אבדיה מגיב לניצחון וושינגטון וויזארדס על בוסטון סלטיקס/חשבון הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

אוהדי מכבי תל אביב, בקרוב יהיה לכם טוב: ווייד בולדווין הגיע לסיכום עם המועדון על הארכת חוזהו. בשבועות האחרונים התנהלו מגעים בין הצדדים, כפי שגם פרסמנו בוואלה! במכבי תל אביב האמינו שיושג סיכום בסופו של דבר, והגארד האמריקאי צפוי להמשיך ולשתף פעולה עם לורנזו בראון גם בעתיד. ההודעה הרשמית על החתמתו צפויה בקרוב.

בולדווין, שחגג אתמול (רביעי) את יום הולדתו ה-27, העמיד עד המשחק הערב מול אולימפיה מילאנו ממוצע של 17.2 נקודות, הרביעי בגובהו ב-22 שנותיה של הקבוצה ביורוליג (אחרי אנתוני פארקר ב-2005, ניקולה וויצ'יץ' ב-2003 ואנדרו גאודלוק ב-2017). הוא מדורג שני בטבלת מלך הסלים במפעל, תשיעי באסיסטים (4.7) ושביעי במדד (17.1).

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא עוזב כל כך מהר. בולדווין/ברני ארדוב

דיוויד בלאט, שחזר העונה למכבי תל אביב בתור יו"ר הוועדה המקצועית, היה המאמן שהנחית את בולדווין באירופה כשהיה באולימפיאקוס, בפתיחת עונת 2019/20. אחר כך עבר האמריקאי בבאיירן מינכן ובבאסקוניה, ומכבי תל אביב תהיה הקבוצה הראשונה שבה יישאר לעונה שנייה ברציפות.

בשבועות האחרונים, כשהצהובים יצאו לרצף הניצחונות המרשים שמקרב אותם לפלייאוף, בולדווין הפך למוציא לפועל העיקרי בקבוצה. "למכבי יש את הקו האחורי הטוב ביורוליג, קשה למצוא מי טוב יותר מהם", החמיא שלשום מאמנה הוותיק של וירטוס בולוניה, סרג'יו סקאריולו, לאחר שהובס ביד אליהו. "לא הצלחנו להתמודד עם המהירות של הקבוצה כולה ושל שניהם בפרט. שאר השחקנים הלכו בעקבותיהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully