וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרתעה חזרה? במכבי ת"א יודעים: החשבון עם ירושלים עדיין פתוח

3.4.2023 / 6:15

הצהובים לא הסתנוורו מהניצחון על האדומים בארנה, ועדיין מתקשים לשכוח את המפלה מולם בגמר הגביע: "היה חשוב להחזיר את המומנטום לצד שלנו". במועדון כבר לא יכולים לחכות להבטחת המקום בפלייאוף היורוליג: "כנראה שזה צריך להגיע בדרך הקשה"

טנריפה - ברצלונה 79:76/ספורט1

מכבי תל אביב נעלה אמש (ראשון) את הסיבוב השני בליגת העל עם ניצחון 74:88 על הפועל ירושלים, ניצחון שפתח פער משמעותי בינה לבין האדומים לפני הבית העליון. מכבי מדורגת במקום הראשון עם מאזן של 19 ניצחונות ו-3 הפסדים בלבד, ניצחון אחד יותר מהפועל תל אביב שבמקום השני, והיא תארח את הדרבי התל אביבי בבית העליון.

הצהובים שלטו במשחק מהפתיחה, וניצלו את העובדה שירושלים חילקה את הדקות בין כל שחקני הסגל, ואיפשרה לשחקנים המובילים דקות מנוחה רבות. בתחילת המחצית השנייה פתחה מכבי פער משמעותי אותו ירושלים לא הצליחה לסגור. לורנזו בראון הוליך את קלעי הקבוצה עם 18 נקודות, כשיפתח זיו וג'ייק כהן תורמים 12 נקודות כל אחד במשחק טוב מאוד שלהם.

"ניצלנו את ההפסקה במחצית כדי להתפקס. היו לנו טעויות של חוסר תקשורת, כמה טעויות מנטאליות שאנחנו לא עושים לאחרונה. זכרנו מה אנחנו צריכים לעשות, חזרנו טוב במחצית השנייה, ומגיע קרדיט לחמישייה השנייה כי איתה לא הייתה ירידה. השחקנים שעלו מהספסל עשו עבודה טובה עבורנו", אמר ג'ייק כהן.

מכבי תל אביב הגיעה למשחק במטרה לנסות לשים מאחור את שני ההפסדים לירושלים העונה, כשהשני שבהם היה כואב במיוחד, בגמר גביע המדינה. "כולם זוכרים מה קרה במשחק הזה. המשחק הזה היה זה שונה כי זה משחק עונה סדירה. לא שיחקנו את הכדורסל הכי טוב שלנו במשחק ההוא, והיה חשוב לנצח הערב כדי להחזיר את המומנטום אלינו", ניתח כהן.

שחקן הפועל ירושלים סים סנדר ונה שומר על שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. דני מרון
הצהובים התעשתו במחצית השנייה. כהן/דני מרון

בקבוצה סיפרו לפני המשחק על מעט תסכול שנצבר במהלך סוף השבוע אחרי שציפו להבטחת המקום בפלייאוף היורוליג. בסופו של דבר היריבות של הצהובים על הכרטיס לרבע הגמר ניצחו, וההעפלה הרשמית נדחתה. "רצינו שזה ייסגר, אבל כנראה שזה צריך להגיע בדרך הקשה", אמר אחד מאנשי המועדון אמש בארנה.

מכבי תמריא ביום רביעי בשעות הצהריים המוקדמות לקובנה לקראת המשחק נגד ז'לגיריס ביום חמישי. הצהובים הקדימו את האימון המסכם שלהם ביום רביעי, ערב חג הפסח, לשעות הבוקר המאוחרות, ויגיעו לשדה התעופה ביחד עם כמה עשרות אוהדים שיצטרפו אליהם. עם הגעתה למלון בקובנה, תערוך מכבי את ארוחת הסדר המסורתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully