וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאה רצופה: מכבי תל אביב גברה 74:88 על הפועל ירושלים

ניצחון 11 ברציפות בכל המסגרות לצהובים שהכניעו לראשונה העונה את מחזיקת הגביע, ששמטה רצף של 14 ניצחונות יומיים לפני פתיחת הסדרה מול א.א.ק אתונה בליגת האלופות. 18 נקודות ללורנזו בראון

הפועל ירושלים ומכבי תל אביב הגיעו למחזור ה-22 בליגת העל, האחרון בעונה הסדירה, כששתיהן במומנטום אדיר. רק אחת מהן הייתה יכולה לשמור עליו, וזו הייתה החבורה של עודד קטש שגברה לראשונה העונה על מחזיקת הגביע, בשחזור הגמר שנערך לפני חודש וחצי. הצהובים השיגו את ניצחונם ה-11 ברציפות בכל המסגרות, 74:88, והנחילו לאדומים מהבירה הפסד ראשון אחרי 14 משחקים רצופים.

כבר בעוד פחות מ-48 שעות יארחו אלכסנדר דז'יקיץ' ושחקניו את א.א.ק אתונה היוונית בפתיחת סדרת רבע גמר ליגת האלופות של פיב"א, ולכן הפועל ירושלים, שהתלוננה רבות על אי התחשבות מנהלת הליגה במשימה האירופית שלה, בחרה לא לרשום את ספידי סמית' בנוסף לליוואי רנדולף הפצוע. ללא הרכז הבכיר שהוא גם אחד השומרים הטובים ביותר שלה, מחזיקת הגביע לא הציגה את ההגנה שהתרגלנו לראות ממנה העונה, חוץ מאשר ברבע השלישי שבו ניסתה למחוק פיגור דו ספרתי ללא הצלחה.

במכבי תל אביב ההתקפה המשיכה לשטוף כמו בכל החודש האחרון, אפילו שזו לא הייתה תצוגה ברמה שראינו בצמד משחקי היורוליג בשבוע שעבר ושחקניו של קטש איבדו 18 כדורים לעומת 15 אסיסטים שמסרו. ובכל זאת, הצהובים עלו בסגל החזק ביותר שיש להם להציע ולורנזו בראון תפס פיקוד במחצית הראשונה, כשקלע בה 16 מתוך 18 הנקודות שלו במשחק כולו. גם ג'ייק כהן בלט ויפתח זיו סיפק את אחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה, בדרך להמשיך את המומנטום המצוין לקראת משחק החוץ נגד ז'לגיריס קובנה ביום חמישי, אז תוכל מכבי להבטיח סופית את העפלתה לפלייאוף היורוליג.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
מכבי תל אביב המשיכה ברצף הניצחונות/דני מרון
מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'. דני מרון
ההגנה המוכרת לא הופיעה הערב. אלכסנדר דז'יקיץ'/דני מרון

קלעו להפועל ירושלים: ברנדון בראון 15 (3/5 ל-3) ו-5 אסיסטים, זאק הנקינס 12, 9 ריבאונדים ו-2 חסימות, סים-סנדר ונה 9 (3/6 ל-3), קאדין קרינגטון 8, גלעד לוי 7, איתי שגב ואור קורנליוס 5 כל אחד, נועם יעקב וטי ג'יי קליין 4 כל אחד, מארקס מייריס 3, עוז בלייזר 2.

קלעו למכבי תל אביב: לורנזו בראון 18 (5/7 ל-2, 2/4 ל-3), יפתח זיו וג'ייק כהן 12 כל אחד, ווייד בולדווין 10 (16 דקות), רומן סורקין 9 ו-6 ריבאונדים, ג'וש ניבו 7, ג'ון דיברתולומאו (4 חטיפות) ורפי מנקו 6 כל אחד, גיא פניני ובונזי קולסון 4 כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אייל חומסקי מקבל את מאמן מכבי תל אביב עודד קטש בזר פרחים מטעם הפועל ירושלים. דני מרון
הפועל ירושלים קיבלה את עודד קטש בזר פרחים/דני מרון
אוהדי הפועל ירושלים. דני מרון
7,442 צופים הגיעו לארנה/דני מרון
אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
גם הקהל הצהוב הראה נוכחות/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

קרינגטון פתח עם מהלך של סל ועבירה, בראון איזן בשלשה וקולסון עלה על הלוח בקליעות עונשין, הנקינס החטיא אחת לפני שקבע 5:4. קרינגטון עשה עבירה בלתי ספורטיבית על בולדווין שקלע מהקו, ג'ייק כהן הלך לשם ודייק פעמיים, ונה צלף מחוץ לקשת אבל ניבו ובולדווין העלו את מכבי ל-7:12. שלשה של ברנדון בראון נענתה באחת של לורנזו מנגד, הנקינס קלע 5 רצופות כשדיברתולומאו דייק בשלוש זריקות עונשין בתווך, לורנזו בראון קבע 15:20 אבל ברנדון בראון הגיב בסל ואסיסט להנקינס, שגב השווה, סורקין וכהן העלו ל-20:24, יעקב צימק בקליעות מהקו ואחרי 4 רצופות של בראון הצהוב, קרינגטון הוריד ל-28:23 בתום 10 דקות.

שחקן הפועל ירושלים סים סנדר ונה שומר על שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. דני מרון
רצף הניצחונות של הפועל ירושלים נקטע. סים-סנדר ונה שומר על ג'ייק כהן/דני מרון

רבע 2:

סורקין במהלך של שלוש נקודות הגדיל לפלוס 8, ונה החזיר בשלשה, שגב הוסיף נקודות בצבע אבל מנקו צלף מרחוק וניבו במהלך של סל ועבירה קבע 28:37. קרינגטון הגיב בשלשה, לורנזו בראון קלע ומסר אסיסט לכהן שפתח פער דו-ספרתי ראשון, ברנדון בראון קיזז ל-41:33 אבל כהן הוסיף עוד שתיים וקולסון חטף בדרך ל-12 הפרש ופסק זמן אדום. בראון הצהוב תרם עוד סל, בלייזר דייק פעמיים מהקו, סורקין רק פעם אחת - 35:48 מכבי. הנקינס בקליעות עונשין וקליין בסל לשתי נקודות הורידו לחד-ספרתי. לורנזו הגיע ל-16 נקודות, קליין קלע פעמיים מהקו ויפתח זיו צלף שלשה שסגרה את המחצית הראשונה ב-41:53 למכבי תל אביב.

זאק הנקינס, הפועל ירושלים. דני מרון
הנקינס והפועל ירושלים יקוו להתאושש בזמן ליום שלישי/דני מרון

רבע 3:

כמעט 3 דקות בלי נקודות הגיעו לקצן עם שלשה של יעקב, ניבו הגיב בסל, קורנליוס צלף גם הוא וכהן הגיע לדו-ספרתי בשלשה שהעלתה את הצהובים ל-47:58. גם ונה ירה מחוץ לקשת, קליעת עונשין של כהן וסל של בולדווין החזירו את ההפרש ל-11. גם מייריס השאיר נקודה על הקו, בולדווין קלע משם שתי זריקות אבל שגב הטביע ושלשה של ברנדון בראון קירבה את ירושלים ל-63:56. זיו קלע שתייו מהקו, פניני הוסיף עוד אחת, בראון האדום שוב צלף לשלוש אבל כך עשה גם מנקו, שקבע 59:69 בסוף הרבע השלישי.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון ליד שחקן הפועל ירושלים קאדין קרינגטון. דני מרון
לורנזו בראון הכתיב את הקצב, כרגיל במכבי תל אביב/דני מרון

רבע 4:

קורנליוס קלע בצד אחד, זיו ענה לו בשלשה, הנקינס הטביע וצימק ל-9 הפרש אבל פניני צלף מחוץ לקשת, ניבו הוסיף דאנק ובולדווין שלוש קליעות עונשין שהגדילו ל-63:80. דז'יקיץ' העלה מהספסל את גלעד לוי שקלע 7 נקודות בדקות הגארבג' טיים, בזמן שסורקין, זיו ודיברתולומאו דאגו לשמור על הפער. ברנדון בראון קבע את התוצאה הסופית - 74:88 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully