וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנים מתשע מדינות השתתפו בהשתלמות של ארז ביטמן וז'לגיריס קובנה

המאמן הישראלי ניהל את הכנס בקובנה בשיתוף עם המועדון הליטאי. בין המשתתפים - מאמני כדורסל מדובאי. הם התארחו במשחקי היורוליג של ז'לגיריס מול ולנסיה ומונאקו

תקציר: ריאל מדריד - גרנאדה 75:108/ספורט1

מכבי תל אביב תעשה את חג הפסח בקובנה, לקראת משחקה הגורלי ביום חמישי מול ז'לגיריס, אבל נוכחותם של אנשי כדורסל ישראלים בעיר נרשמה כבר בשבוע שעבר.

מאמן נבחרת דנמרק לשעבר, ארז ביטמן, ניהל ארבעה ימי השתלמות בינלאומית שאותה הוא מארגן בשיתוף עם ז'לגיריס. בכנס השתתפו קרוב ל-30 מאמנים מתשע מדינות שונות - ליטא, יוון, ספרד, צרפת, אוקראינה, פולין, דנמרק, דובאי וישראל; היו בו גם 36 כדורסלנים מהוד השרון שהוזמנו והגיעו למחנה אימון.

מאמן נבחרת דנמרק ארז ביטמן. FIBA, אתר רשמי
אירוע חוצה מדינות בקובנה. ארז ביטמן/אתר רשמי, FIBA

במסגרת ההשתלמות קיבלו המאמנים העשרה נרחבת ולמדו על דרך העבודה המיוחדת של הכדורסל הליטאי, בדגש על מחלקת הנוער והאקדמיה של ז'לגיריס. הם צפו מקרוב באימונים של הקבוצות הצעירות והקבוצה הבוגרת, ואף התארחו במשחקי היורוליג בז'לגיריו ארנה, שבהם התארחו מונאקו וולנסיה.

"זאת השתלמות מיוחדת במינה, שמעבר ללמידה על סודות ופילוסופיית הכדורסל הליטאי, מפגישה בין מאמנים ממדינות רבות ונותנת להם אפשרות גדולה ללמוד מקולגות מתרבויות אחרות", סיפר ביטמן, שהרצה במסגרת הכנס על עבודתו של מאמן במדינה זרה.

  • עוד באותו נושא:
  • ארז ביטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully