וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון שביעי רצוף בכל המסגרות: 80:88 להפועל תל אביב באילת

הקבוצה של פרנקו עצרה לדרומיים רצף של ארבעה ניצחונות ליגה אחרי 14:25 ברבע האחרון. 19 למנפורד, 18 ו-9 אסיסטים לבראון

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 69:108 על פרומיתאס ביורוקאפ/ספורט1

ארבעה ניצחונות ליגה רצופים ספרה הפועל אילת, שקיוותה להתקרב צעד נוסף אל עבר תמונת הפלייאוף, אבל הערב (ראשון) הגיעה לעיר הכי דרומית בישראל סגנית המוליכה, הפועל תל אביב. האדומים, בתלבושת החוץ הלבנה הפעם, זכרו שאף קבוצה מחוץ לרביעייה הראשונה לא הכניעה אותם העונה מלבד בני הרצליה, ושמרו על המצב הזה למרות פייט חזק שנתנה הקבוצה הביתית, בדרך לניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות -

זה היה משחק של ריצות, כמאמר הקלישאה. התל אביביים קלעו 9 נקודות בלי מענה בשלהי הרבע השני וכך ירדו להפסקה ביתרון, אבל 11 נקודות ללא תגובה הובילו בריחה של אילת שצעדה בפלוס 9 ברבע השלישי. עוד לפני שהוא הסתיים, הקבוצה של דני פרנקו הגיבה בריצת 2:13 שנמשכה אל תוך הרבע האחרון, בו הפועל תל אביב ניצחה 14:25 וסגרה עניין.

קלעו להפועל אילת: אריק גריפין 22 (2 מ-14 ל-3), אנטוניס קליבלנד 18 (6 מ-16 מהשדה), מנג'וק מתיאנג 10 ו-18 ריבאונדים, נועם אביבי 10, אוסטין טילמן 8, עמית גרשון 8, טרן פאטוויי 4 (1 מ-8 מהשדה). נתנאל ארצי שותף (10 דקות) ולא קלע.

קלעו להפועל תל אביב: קסבייר מנפורד 19 ו-7 ריבאונדים, ג'ייקובן בראון 18 ו-9 אסיסטים, צ'ינאנו אונואקו 13, תומר גינת 12, בר טימור 11, גיל בני 6, ג'יי פי טוקוטו 4 ו-7 ריבאונדים, ג'יילן הורד 4, אייל הראל 1. עידן זלמנסון שותף (8 דקות) ולא קלע.

אריק גריפין, שחקן הפועל אילת. דני מרון
הפועל אילת נפלה מהרגליים ברבע האחרון. אריק גריפין/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

גריפין דאג ל-9 הנקודות הראשונות של אילת, בשלושה סלים, קליעת עונשין ואסיסט לקליבלנד, אונואקו קלע את ה-4 הראשונות של התל אביביים. שלשה של בראון צימקה ל-9:7, טילמן צלף מחוץ לקשת בצד השני, אונואקו הטביע וטימור הוריד ל-12:11. גינת תיקן החטאה והעניק יתרון ראשון לאורחת, מתיאנג ענה מיד בצד השני. בני השווה בקליעת עונשין, גרשון צלף מרחוק ואחרי נקודות של גינת, סל של מנפורד הפך ל-17:18 בסוף הרבע.

רבע 2:

בני ומתיאנג החליפו סלים, האחרון הוסיף עוד אחד והפך, טימור חדר מצוין אבל אביבי צלף שלשה - 22:24 לאילת. אונואקו חזר מפסק זמן עם סל שגרם לבוסקאליה לבקש פסק זמן בעצמו, מנפורד ניצל אסיסט של בראון, גריפין ואביבי צלפו שלשות אבל הפועל תל אביב יצאה לריצת 0:9, אותה חתם בראון מחוץ לקשת כדי לקבוע 30:35. אונואקו עוד הגדיל את הפער, אולם המארחת התקרבה למינוס 3. גינת וקליבלנד קלעו זריקה אחת מהקו כל אחד, ובהפסקה התל אביביים הובילו 36:39.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ג'ייקובן בראון, הפועל תל אביב. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
עוד משחק נהדר שלו. ג'ייקובן בראון/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

רבע 3:

גינת חזר מההפסקה עם סל מהיר, טילמן איבד ומנפורד העניש בשלשה, קליבלנד השיב באחת משלו ומתיאנג הקטין ל-44:41. פרנקו ביקש פסק זמן, אחריו פאטוויי השווה בשלשה נוספת. גינת החזיר באותו מטבע, אבל אילת פצחה בריצת 0:11 "בכיכובם" של אביבי וקליבלנד, ועלתה ל-47:55. הורד דייק פעמיים מהקו, בראון צלף שלשה שצימקה ל-55:52. הביתיים ירדו לפסק זמן וקליבלנד שב ממנו עם שלשה, גריפין צלף עוד אחת אחרי קליעת עונשין של טימור - 53:61. מנפורד הניח שתיים, גריפין דייק פעמיים מתוך שלוש זריקות מהקו, גם טילמן החטיא אחת משתיים, מנפורד לעומתם קלע פעמיים. בראון ענה לסל של טילמן בשלשה, מנפורד הוסיף אחת משלו והפועל אביב התקרבה ל-66:63 בסיום הרבע.

רבע 4:

טוקוטו המשיך לנגוס בפער, קליבלנד ניסה לעצור מומנטום אבל בני תפר שלשה במעבר ובראון הגדיל את הריצה ל-2:13, הפך ל-68:70 ושלח את אילת לפסק זמן. קליעת עונשין של גריפין וסל של גרשון החזירו את היתרון לדרומיים, אבל גינת דאג שזה לא יהיה לזמן רב. טימור קלע רק אחת משתיים מהקו, אונואקו תרם עוד סל ואחרי קליעות עונשין של גריפין, שלשה של טימור ונקודות של מנפורד מהקו העלו ל-73:80. פאטוויי דייק בזריקת עונשין אחת, בראון קלע מחצי מרחק ומנפורד קבע הפרש דו-ספרתי ראשון למי מהקבוצות, במהלך של סל ועבירה. גרשון מזער נזקים בשלשה, הראל קלע מהקו ואז חטף בדרך לנקודות עונשין של הורד. קליעות של גריפין מהקו קבעו את תוצאת הסיום - 80:88 להפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully