וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "לא יודע מה צריך לקרות בשביל שנעלה. מתרכז בלנצח"

5.4.2023 / 13:20

מאמן מכבי תל אביב לקראת המשחק בליטא, שניצחון בו יבטיח כרטיס לרבע הגמר: "הפועל ירושלים הייתה ההכנה הכי טובה שהליגה יכולה לספק" (חמישי, 20:00)

תקציר: ריאל מדריד - גרנאדה 75:108/ספורט1

מכבי תל אביב תוכל להבטיח מחר (חמישי, 20:00) את מקומה בפלייאוף היורוליג אם תנצח את ז'לגיריס קובנה בחוץ. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום החמישי בטבלת המפעל, עם 19 ניצחונות ו-13 הפסדים, ואילו הליטאים מדורגים במקום התשיעי עם 17 ניצחונות ו-15 הפסדים.

כאמור, ניצחון יבטיח את מקומה של מכבי בפלייאוף, אך גם אם תפסיד ייתכן שתעלה מחר. על מנת שזה יקרה תצטרך מכבי שפנרבחצ'ה תפסיד לאנדולו אפס או שבאסקוניה תפסיד בבית לווילרבאן. אם שתי הקבוצות הללו תנצחו, ההכרעה תידחה לפחות בעוד יום, למשחק בו תארח מונאקו את פרטיזן בלגרד, שם תצטרך מכבי ניצחון של הצרפתים.

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
לא מחשב מה צריך בשביל הכרטיס לרבע הגמר. קטש/דני מרון

הצהובים המריאו היום בשעות הצהריים המוקדמות לליטא, מלווים בכמה עשרות אוהדים על הטיסה. הקבוצה ערכה את האימון המסכם בשעה מוקדמת מהרגיל ויצאה לשדה התעופה, עם נחיתתה בליטא תערוך את הסדר המסורתי בשיתוף השחקנים, הצוות ואנשי ההנהלה.

עוד לפני ההמראה, בשדה התעופה אמר עודד קטש: "אין ספק שאנחנו משחקים יותר טוב ושיש לנו יותר ביטחון, אבל זה נכון גם למשחקי חוץ. אני חושב שהשחקנים מבינים, יודעים כדורסל וחיים את היורוליג, הם יודעים שז'לגיריס נלחמת על הפלייאוף ושזה מאוד חשוב להם בשנה שבה הפיינל פור בליטא. אני חושב שהפועל ירושלים הייתה ההכנה הכי טובה שהליגה יכולה לספק למשחק נגד ז'לגיריס".

על הידיעה שניצחון מבטיח מקום בפלייאוף: "מה שנכון זה להתרכז כל פעם באתגר הבא ובמשחק הבא, אסור לנו לחשב יותר מדי - אני בעצמי לא יודע מה צריך לקרות בשביל שנעלה. מתרכז בלנצח".

החשיבות של ג'וש ניבו: "זה תענוג לאמן אותו, הוא כל כך מחויב ורוצה ללמוד. רוב הקרדיט מגיע לג'וש עצמו, כי גם אחרי משחקים פחות טובים הוא הגיע לאימונים ורצה ללמוד. זה גם חלק טבעי מקבוצה שמתפתחת, שחקנים לומדים אחד את השני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
איגנאס בראזדייקיס, ז'לגיריס קובנה. Sonia Canada, GettyImages
לקח בעלות ז'לגיריס מאז שאוואנס נפצע. בראזדייקיס/GettyImages, Sonia Canada

מן העבר השני, ז'לגיריס קובנה של קזיס מקסביטיס נמצאת במומנטום טוב ביורוליג עם ארבעה ניצחונות בששת המחזורים האחרונים. הקבוצה לא מרבה להפסיד בבית, ומאז אמצע דצמבר הפסידה פעמיים בשמונה משחקים באולמה הביתי.

קינן אוואנס היה הקלע המוביל של הקבוצה מפתיחת העונה עד שנפצע בצורה קשה בגיד אכילס וגמר את העונה. מאז פציעתו לקח בעלות על הקבוצה הפורוורד המקומי איגנס בראזדייקיס עם 11.6 נקודות לצמד אדגרס אולנובס הוותיק עם 10.3 נקודות ורונלדס סמיתס הלטבי עם 10 נקודות למשחק. מי שהצטרף לקבוצה הוא אייזיאה טיילור, אקס מכבי ראשון לציון ואנדולו אפס, ובעשרה משחקים במדי ז'לגיריס רשם 8.7 נקודות למשחק.

מכבי תל אביב נהנית ממאזן טוב נגד ז'לגיריס לאחרונה, כולל במשחקי החוץ, עם חמישה ניצחונות רצופים. לאורך השנים החזיקו הצהובים במאזן חוץ טוב מאוד בקובנה שב-15 משחקי חוץ מאז הקמת היורוליג ניצחה מכבי בתשעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully