וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש על ההעפלה: "מתרגש מאוד, מוזר ומבלבל לעלות אחרי הפסד"

6.4.2023 / 22:08

מאמן מכבי תל אביב התייחס להבטחת המקום בטופ 8 דווקא אחרי הפסד לז'לגיריס. על היריבות האפשריות בסדרה: "אין העדפה, בכל מקרה נהיה אנדרדוג". על ההתקפה האחרונה: "ידענו שהפסד בנקודה יספיק, לא סימנתי שחקן, רק רציתי לוודא שלא עושים עבירה טפשית"

להפסיד משחק ולחגוג העפלה לרבע הגמר: עם הדיסוננס הזה התמודדה הערב (חמישי) מכבי תל אביב, זאת לאחר שרצף הניצחונות שלה ביורוליג נקטע עם הפסד 68:67 לז'לגיריס קובנה. הצהובים הבטיחו כבר הערב את המקום לאור העובדה שההפסד היה בנקודה בלבד, הפרש זהה לזה שבו גברה על הליטאים במחזור הפתיחה.

עם ההפסד בקובנה, מאבקי המיקום לקראת מחזור הסיום הסתבכו עוד יותר, כאשר עודד קטש יכול למצוא את עצמו בכל מקום מהחמישי עד השמיני. בנוסף על כך, גם הקרבות במקומות 1-4 נותרו סבוכים בעקבות ההפסד של אולימפיאקוס ושבוע לפני הביקור של ריאל מדריד ביד אליהו.

מאמן  מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
רשמית בפלייאוף. קטש/דני מרון

המאמן עודד קטש אמר בסיום: "אני מאוד מתרגש. ההרגשה מוזרה לעלות אחרי הפסד כזה, קצת מבלבל, אבל אני באמת מתרגש. זה הישג גדול, חיכינו לזה. מאוד רצינו לנצח והיינו שם, עשינו מחצית ראשונה טובה. החטאנו היום המון זריקות מול קבוצה ששיחקה עם המון אנרגיות. מה שפגע בנו זה איבודי הכדור שלנו, לא שמרנו על הכדור מספיק טוב. אם כמה שחקנים היו נכנסים יותר טוב למשחק, זה היה נראה אחרת, אבל שיחקנו מול קבוצה טובה במקום שקשה לנצח".

המאמן הוסיף: "היה דיסוננס מאוד גדול בין מה שקרה אצלנו בקבוצה לבין השיח בחוץ במהלך העונה. זו קבוצה שנבנתה מאפס, רואים שאנחנו עושים הכול יותר טוב ככל שעובר הזמן. הקרדיט הגדול הוא קודם כל לאופי של השחקנים. אין לי העדפה לגבי סדרה בפלייאוף, אי אפשר לדעת ביורוליג הזה. הכול יכול לקרות. בכל מקרה נהיה אדרדוג, הרבה פעמים שזה קרה דווקא הראינו אופי. אנחנו רוצים להמשיך לשחק טוב ולנצח. קשה לחגוג אחרי הפסד, אבל אני ממש שמח".

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
"הביחד החזיק אותנו". קטש/דני מרון

"מגיע לקבוצה, מגיע לשחקנים האלה, הראו הרבה אופי", אמר קטש, "הביחד החזיק אותנו בתקופות הפחות טובות כשהתיאום לא היה בשיאו, שמרנו על חברות ושפת גוף, זה מה שניצח בשבילנו. גם היום אפשר להיות גאים במה שעשינו, לא משחק גדול שלנו התקפית, אבל הראינו אופי, וגם ההפסד המינימלי שלנו בא כתוצאה ממשחק הקרבה שלנו".

"אנחנו חוזרים הביתה למשחק אחרון מול ריאל מדריד, לא צריך להוסיף. נרצה לנצח ולהמשיך את התקופה האחרונה שלנו, בפלייאוף לא משנה מי זאת תהיה, נבוא קטנים וננסה לעשות משהו גדול. אי אפשר להפריד את הקבוצה והביחד עם האווירה שהייתה ביד אליהו והקהל שהגיע למשחקי חוץ, ההתרגשות היא גם בשביל הקהל".

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
דאבל דאבל והחטאה בסיום. בולדווין/דני מרון

"אני רוצה לברך את ז'לגיריס על הניצחון", הוסיף המאמן, "זה היה משחק חשוב לשתי הקבוצות, הייתה אינטנסיביות גבוהה ואגרסיביות רבה. איבדנו הרבה כדורים במחצית הראשונה ובמחצית השנייה החטאנו הרבה זריקות, זה תמיד קשה לשחק פה, אווירה נהדרת לשחק כדורסל, מאוד מרשימה. היה לנו חוסר מזל לנצח את המשחק, אבל ההפסד המינימלי שלנו הבטיח לנו את העלייה וזה נהדר בשבילנו. אי אפשר להיות שמחים אחרי הפסד, אבל זה החיים לפעמים, אני שמח על המאמץ של הקבוצה, מברך את ז'לגיריס ומאחל להם בהצלחה בעתיד".

"זה היה משוגע. באנו לפה אחרי שישה ניצחונות ברציפות, היורוליג מיוחד, ממשיכים לנצח והפלייאוף מתרחק. ככל שאתה מנצח הפלייאוף יותר קשה. ידענו בהתקפה האחרונה שהפסד בנקודה יספיק, אבל רצינו לנצח. רציתי לוודא שנשתמש בשעון ושלא נעשה עבירה בריבאונד ההתקפה, ווייד הגיע לזריקה טובה והוחטיא. כשאתה מפסיד כולם מסתכלים על הזריקה האחרונה, הפסדנו את המשחק על איך ששיחקנו ברבע השלישי, קלענו רק 7 נקודות, לא היינו סבלניים כמו במחצית הראשונה".

"לא אמרתי מי יקח את הזריקה, אני טוב עם ווייד או לורנזו, רק רציתי לוודא שנוציא את הכדור טוב, וזה היה יכול להיות גם לורנזו בסוף. לא סימנתי שחקן, רק רציתי לוודא שנעבור את המגרש טוב, נשתמש בשעון ולא אמרתי שווייד יזרוק. אני לא יכול לבחור ביניהם. סומך על שניהם. גם אם ההפסד בנקודה לא היה מספיק, היינו משתמשים בשעון, רק רציתי לוודא שלא עושים עבירה טיפשית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully