וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנאדולו איבדה סיכוי להעפיל לפלייאוף, פנרבחצ'ה עקפה את מכבי ת"א

עודכן לאחרונה: 6.4.2023 / 23:57

ליורוליג תהיה אלופה חדשה: המחזיקה בשנתיים האחרונות נכנעה 103:86 בדרבי הטורקי, המנצחת הורידה את הצהובים למקום השישי. אולימפיאקוס הפסידה לכוכב האדום ופספסה הזדמנות להבטיח את הפסגה, ריאל מדריד גברה על באיירן ונצמדה אליה

תקציר: ריאל מדריד - גרנאדה 75:108/ספורט1

המחזור ה-33 ולפני האחרון ביורוליג יצא לדרך הערב (חמישי) והקרב על ארבעת הכרטיסים האחרונים לפלייאוף עדיין בעיצומו. מכבי תל אביב הבטיחה את מקומה בשמינייה למרות הפסד לז'לגיריס בליטא, בעוד האלופה המכהנת אנאדולו אפס איבדה סיכוי להעפיל עם הפסד לפנרבחצ'ה. באסקוניה הביסה את נועלת הטבלה וילרבאן, אך גם זה לא הספיק לה כדי להבטיח מקום בפלייאוף. המוליכה אולימפיאקוס פספסה הזדמנות להבטיח את המקום הראשון כשהפסידה בבלגרד לכוכב האדום, ריאל מדריד נצמדה אליה עם ניצחון על באיירן מינכן.

פקונדו קמפאסו שחקן הכוכב האדום בלגרד עם תומאס ווקאפ שחקן אולימפיאקוס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
הפיל את אולימפיאקוס. פקונדו קמפאסו/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

הכוכב האדום בלגרד - אולימפיאקוס 79:87

היוונים עדיין לא הבטיחו את המקום הראשון בתום העונה הסדירה, לאחר שלא הצליחו לצאת בשלום מהר הגעש בבלגרד, אם כי הם עדיין תלויים בעצמם. דווקא אחרי רבע ראשון עם יכולת התקפית מרשימה ו-30 נקודות, אולימפיאקוס נעצרה וראתה את הכוכב האדום שכבר איבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא, נהנית מדחיפת הקהל ומשתלטת על העניינים. פקונדו קמפאסו ניצח על התזמורת עם 20 נקודות, 8 אסיסטים ו-5 חטיפות, ג'ון הולנד עזר לו עם 17 ומנגד סשה וזנקוב הוביל עם 16 ו-8 ריבאונדים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
וויל קלייברן, שחקן אנאדולו אפס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
כישלון חרוץ של האלופה. קלייברן/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

פנרבחצ'ה - אנאדולו אפס 86:103

ליורוליג תהיה השנה אלופה חדשה: מחזיקת התואר בשנתיים האחרונות הייתה זקוקה לניצחון בדרבי הטורקי כדי לשמור על סיכוי להשתחל לשמינייה הראשונה, אך נכנעה ליריבתה בדרבי של איסטנבול. מאמנה ארגין עתמאן נטש את הפרקט בדקה האחרונה ובשניות הסיום התפתחה תגרה בין שחקני שתי הקבוצות.

פנרבחצ'ה שחסרה את סקוטי ווילבקין הפצוע נהנתה מ-26 נקודות של נייג'ל הייז דייויס ועקפה את מכבי תל אביב בדרך למקום החמישי, אך בניגוד לצהובים היא עדיין לא הבטיחה סופית את המקום בשמינייה הראשונה. טיילר דורסי ודיישון פייר הוסיפו 17 כ"א בהתפוצצות של המארחת, 21 של וויל קלייברן לא הספיקו לאלופה היוצאת.

וולטר טבארס, שחקן ריאל מדריד כדורסל. Sonia Canada, GettyImages
ריאל מדריד נצמדה לפסגה. טבארס/GettyImages, Sonia Canada

ריאל מדריד - באיירן מינכן 67:79

ניצחון ביתי על באיירן מינכן החלשה סידר לבלאנקוס מאזן זהה לזה של המוליכה ערב המחזור, אולימפיאקוס, שבוע לפני שתסגור את העונה הרגילה אצל מכבי תל אביב. אחרי מחצית ראשונה צמודה המארחת פתחה מבערים ועלתה להפרש דו ספרתי ברבע השלישי, ממנו הבווארים לא הצליחו לחזור. מריו הזוניה הוביל עם 20 נקודות, 21 אנדראס אובסט ו-20 של זילאן צ'יטהאם לא הספיקו למפסידה.

באסקוניה - וילרבאן 100:120

התפוצצות התקפית של הבאסקים השאירה אותם בתמונת השמינייה, רגע לפני המפגש המאתגר על כל הקופה אצל אולימפיאקוס במחזור האחרון. נועלת הטבלה ספרה הפסד 12 ברציפות ביורוליג ולא ממש היוותה איום על המארחת, שעשתה ככל העולה על רוחה בעיקר בצד ההתקפי. דריוס תומפסון נצץ עם דאבל דאבל מרשים של 23 נקודות ו-12 אסיסטים, חמישה שחקנים נוספים סיימו בדו ספרתי. את המפסידה הוביל ג'ונה מאתיוז עם 25, נאנדו דה קולו הוותיק הוסיף 19.

במשחק נוסף בין שתי קבוצות שכבר איבדו סיכוי להעפיל לטופ 8, ולנסיה גברה בביתה 68:79 על וירטוס בולוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully