וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הפסד לז'לגיריס קובנה: מכבי תל אביב הבטיחה מקום בפלייאוף

רצף ששת הניצחונות הרצופים של הצהובים ביורוליג אמנם נקטע בליטא עם 68:67, אך המקום בשמינייה הובטח בזכות ההפרש. בולדווין רשם דאבל דאבל וקלע שלשה משוגעת מהחצי שלו, אך החטיא בשניות הסיום

רצף ששת הניצחונות של מכבי תל אביב ביורוליג אמנם נקטע הערב (חמישי) אצל ז'לגיריס קובנה, אך עודד קטש סימן וי רשמי על המטרה הראשונית בעונה האירופית - הבטחת המקום בפלייאוף היורוליג. הליטאים עשו צעד משמעותי לעבר השמינייה עם 67:68 דרמטי, אך הצהובים הבטיחו כבר הערב את המקום בזכות ההפרש הקטן שבו הפסידו.

בעקבות הניצחון בנקודה על הליטאים אי שם במחזור הראשון, ידעה האורחת שגם הפסד בהארכה או בנקודה ב-40 דקות יסדר לה מקום בין שמונה הגדולות של אירופה בפעם השנייה ברציפות. וכיאה למשחק בו לשתי הקבוצות היה הרבה על מה לשחק, ההתמודדות הייתה צמודה לכל אורכה.

המחצית הראשונה ובמיוחד הרבע השני היה התקפי במיוחד, כאשר ג'רל מרטין הוביל את הצהובים מחוץ לקשת. ברבע השלישי נעצרה האורחת על שבע נקודות בלבד, והמארחת ניצלה זאת כדי להפוך את התוצאה. ווייד בולדווין שרשם דאבל דאבל ניסה להפוך את המומנטום ברבע הרביעי עם קליעה מדהימה כמעט ממגרש שלם, אך בהתקפה האחרונה התמהמה והחטיא.

בולדווין כאמור הוביל עם 12 נקודות ו-10 אסיסטים, כאשר גם מרטין הוסיף 12 משלו. לורנזו בראון תרם 11 נקודות, כמו גם ג'וש ניבו נגד קבוצתו בעונה שעברה. את הקבוצה שתארח השנה את הפיינל פור הוביל רולאנדס סמיתס עם 13 נקודות, אייזיאה טיילור הוסיף 12 כולל את זריקת העונשין שהכריעה את המשחק.

קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין (10 אסיסטים) וג'רל מרטין 12 כ"א, לורנזו בראון וג'וש ניבו 11 כ"א, ג'ייק כהן 10, רומן סורקין ובונזי קולסון 4 כ"א, דארן היליארד 3. שותף ולא קלע: ג'ון דיברתולומיאו.

קלעו לז'לגיריס קובנה: רולאנדס סמיתס 13, אייזיאה טיילור 12, איגנאס בראזדייקיס 9, ארנאס בוטקביצ'יוס 8, אקילה פולונארה 7, אדגאראס אולאנובס 6, לוקאס לקאביצ'יוס 5, טומאס דימסה וקבאריוס הייז 3 כ"א, לאורינאס בירוטיס 2. שותף ולא קלע: קארוליס לוקוסיונאס.

עוד ביורוליג

שחקן ז'לגיריס קובנה לשעבר פאוליוס ינקונאס עם שחקן מכבי תל אביב ג'וש ניבו. ז'לגיריס קובנה, אתר רשמי
זכה לטקס לפני המפגש מול האקסית. ניבו עם ינקונאס/אתר רשמי, ז'לגיריס קובנה

מהלך המשחק

רבע 1: ה-MVP של חודש מרץ ביורוליג, ווייד בולדווין, פתח טוב גם את חודש אפריל עם אסיסט לג'וש ניבו שנותר פנוי בצבע והטביע את הסל הראשון של הערב. הצהובים הרבו להחטיא מחוץ לקשת, אך ניבו הגיע לשש נקודות מהירות וקבע 6:8 לאורחת. ג'רל מרטין קלע את השלשה הראשונה של הצהובים, רולאנדס סמיתס חטף ללורנזו בראון וקבע 11:12 ירוק. אחרי שהחטיא ארבע פעמים מחוץ לקשת, בולדווין ניסה מחצי מרחק ועלה לראשונה על הלוח, הרבע הסתיים ב-17:17.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ז'לגיריס קובנה נגד מכבי תל אביב. ז'לגיריס קובנה, אתר רשמי
משחק צמוד בקובנה/אתר רשמי, ז'לגיריס קובנה

רבע 2: אקילה פולונארה פתח את הרבע עם שלשה קשה מהפינה בסוף שעון הזריקות, דארן היליארד וג'רל מרטין עם שלשות משלהם הפכו ל-20:23. הנקודות הראשונות של לורנזו בראון הגיעו מחוץ לקשת וקבעו 22:29, אך ז'לגיריס הקטינה ל-29:27 ואילצה את עודד קטש להזעיק פסק זמן. הליטאים השוו, אך השלשה השלישית של מרטין קבעה 29:32. שתי הקבוצות העלו קצב בהתקפה, חמש נקודות רצופות של ג'ייק כהן קבעו 36:40. אייזיאה טיילור צלף מבחוץ, בולדווין קבע 42:45 למכבי תל אביב במחצית.

מאמן מכבי תל אביב, עודד קטש, עם ג'רל מרטין, לורנזו בראון. Dragana Stjepanović, אתר רשמי
רבע שני טוב של הצהובים מחוץ לקשת. קטש עם בראון ומרטין/אתר רשמי, Dragana Stjepanović

רבע 3: ז'לגיריס עלתה נהדר למחצית השנייה, שני סלים של סמיתס הלוהט הפכו ל-45:48 ירוק. בראון השווה עם שלשה מבחוץ, דאנק ענק של קבאריוס הייז סידר 48:50 למארחת. בראון שבר בצורת צהובה של שלוש דקות וחצי ללא סל שדה, אך ז'לגיריס סיימה את הרבע ביתרון 52:56.

אייזיאה טיילור, שחקן ז'לגיריס קובנה. ז'לגיריס קובנה, אתר רשמי
הליטאים התקרבו לפלייאוף. טיילור/אתר רשמי, ז'לגיריס קובנה

רבע 4: מכבי תל אביב הסתבכה עם שעון הזריקות, אך בולדווין קלע שלשה מדהימה מחצי המגרש שלו והקטין ל-58:57. הצהובים הצליחו להשוות ל-61:61, ארנאס בוטקביצ'יוס בדאנק מהדהד החזיר את היתרון למארחת. כהן הרים כדור לניבו שריחף נהדר בצבע וצימק, לאחר מכן בולדווין קבע 65:65 כשנותרו עוד פחות מארבע דקות. מרטין וניבו החטיאו בתוך הצבע, טיילור דייק רק פעם אחת מהקו וז'לגיריס עלתה ל-67:68 21 שניות לבאזר. בולדווין התמהמה והחטיא בשניות הסיום, ז'לגיריס חגגה 67:68 קריטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully