וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפועל ירושלים יותר מאומנת מא.א.ק, הביתיות עשויה להכריע"

אחד ממאמני ליגת האלופות ניתח ב"יורוהופס" את סדרת רבע הגמר: "התרשמתי בגדול כשראיתי אותם מול שטרסבורג", החמיא לאדומים

טנריפה - ברצלונה 79:76/ספורט1

לקראת פתיחתו של שלב רבע הגמר בליגת האלופות של פיב"א מחר (שלישי), באתר "יורוהופס" ערכו ניתוח של ארבע הסדרות, כולל זו של הפועל ירושלים מול א.א.ק אתונה היוונית. במסגרת הכתבה הובאה פרשנותו של מאמן שזה עתה הודח מהמפעל, מסימו קנצ'ליירי מלימוז', שצפה בהפועל ירושלים כשזו הגיעה לשחק בצרפת נגד שטרסבורג המקומית.

המאמן האיטלקי סיפק תחזית שיכולה לעודד את האדומים מהבירה: "הפועל קבוצה יותר סולידית ומאומנת. יש לה כמה שחקנים בקו האחורי שקשה מאוד לצפות אותם. ראיתי אותה נגד שטרסבורג, ובכנות, התרשמתי בגדול. זו קבוצה עם שיטה מאוד ברורה, אלכסנדר דז'יקיץ' יודע מה הוא עושה, בתור מאמן מכובד ומנוסה. זו סדרת רבע גמר קשוחה, שהביתיות עשויה להכריע אותה לדעתי. קשה לשחק באתונה וגם בירושלים, אלה שני מגרשים חמים, אז משחק החוץ יכול להיות קשה לכל אחת מהקבוצות".

אוהדי הפועל ירושלים. דני מרון
"הביתיות עשויה להכריע". אוהדי הפועל ירושלים/דני מרון
sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

על יריבתם של הירושלמים אמר קנצ'ליירי: "למאמן א.א.ק, איליאס קאנדזוריס, יש סגנון נאמן לשורשיו היווניים. הם יודעים לנצל מצבים ויציבים הגנתית. זו קבוצה שהוכיחה עקביות למשך 40 דקות ויש לה כלים. גם אם אין לה איכות כמו של היריבה, היא מצליחה לפצות על כך בחוכמת משחק ויכולת להתאים את עצמה לסיטואציות. הם איבדו את יאניס סטרלניקס ובלעדיו אני לא יודע כמה עוצמה יש להם, אבל האיכויות הקבוצתיות יישארו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully