וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דז'יקיץ' כעס בסיום ההפסד, לורנזו בראון: "משתפרים כקבוצה"

2.4.2023 / 22:42

"מי שישחק בשביל הסטטיסטיקה, לא ישותף", אמר מאמן הפועל ירושלים, ושלח מסר גם לקהל: "יהיה נחמד לשחק מול אולם מלא". כוכב מכבי תל אביב מרוצה: "זו עונה ארוכה, נהיה עוד יותר טובים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.4/ספורט1

המחזור ה-22, האחרון בעונה הסדירה בליגת העל, הגיע לשיאו הערב (ראשון), כשמכבי תל אביב ניצחה לראשונה העונה את הפועל ירושלים - 74:88, ובכך הפסידו האדומים אחרי 14 ניצחונות רצופים בכל המסגרות. הצהובים, מנגד, עם ניצחון 11 ברציפות בכל המסגרות, וההחלטה של עודד קטש לרשום את הסגל החזק ביותר שלו (ללא דארן היליארד וסולימאן בריימו) השתלמה. מנגד, העדיף אלכסנדר דז'יקיץ' להעניק מנוחה לספידי סמית' וחסר גם את ליוואי רנדולף, בתקווה להתאושש מול א.א.ק אתונה בעוד יומיים בפתיחתה של סדרת רבע הגמר של ליגת האלופות. לורנזו בראון הצטיין עם 18 נקודות, ברנדון בראון סיים עם 15 בצד השני.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון ליד שחקן הפועל ירושלים קאדין קרינגטון. דני מרון
מרוצה. בראון/דני מרון

"היינו מאוד ממוקדים, שמרנו טוב, ניסיתי להגיע כמה שיותר לצבע כדי למצוא את החברים שלי", סיכם לורנזו בראון. "אנחנו משתפרים כקבוצה. זו עונה ארוכה, ועוד נהיה טובים יותר. אני לא חושב שהעברנו מסר, אנחנו מסתכלים רק על העתיד".

העוזר ג'וזפ מריה ברוקאל, שהתייצב למסיבת העיתונאים משום שעודד קטש איבד את הקול, הוסיף: "שיחקנו לפי תוכנית המשחק שלנו, ידענו מה לצפות מירשולים בהתקפה ובהגנה, במחצית השנייה שיחקנו הגנה יותר טובה, קלענו את הזריקות הפנויות, כל השחקנים שעלו מהספסל נתנו הרבה. השחקנים הישראלים עזרו לנו, זה ניצחון חשוב עבורנו. לגיא פניני יש תפקיד חשוב בשבילנו, יש לו הרבה משחקים שהוא לא משחק, אבל הוא תמיד עוזר לנו. הוא שחקן חשוב בסגל שלנו. ההפסד בגביע היה רע בשבילנו. זה לא נקמה, אנחנו רוצים לנצח בכל משחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'. דני מרון
לא מתאבל על הרצף. דז'יקיץ'/דני מרון

עוד בכדורסל

אלכסנדר דז'יקיץ' העצבני סיכם ואמר: "לא אהבתי את האיבודים הלא הכרחיים שלנו. לא אהבתי שהם קלעו יותר מ-60 נקודות עוד בלי זריקות עונשין. ברבע השלישי היינו קצת יותר טובים, אבל לספוג 53 נקודות במחצית הראשונה זה יותר מדי. זה לא משנה מי משחק. אם אתה משחק בשביל סטטיסטיקה, אתה לא תשחק. מכבי טובה מאוד ואנחנו לא היינו ממוקדים. אתם כל הזמן שוכחים - מכבי קבוצת פלייאוף ביורוליג. ניסינו, אבל זו קבוצה טובה יותר".

על רצף הניצחונות שהגיע לסיומו, אמר: "מי שמכיר את הענף יודע שרצפים הם סתם עול. זה לא כאילו הפסדנו בכוונה, לא הוקל לנו, אבל רצפים הם בשביל התקשורת. זה לא חשוב". לבסוף, לקראת א.א.ק אתונה ביום שלישי אמר: "בתור התחלה, זה יהיה נחמד לשחק מול אולם מלא. זה לא קרה היום. זה מאוד פשוט. יש לנו משחק מאוד קשה, ואם הקהל לא רוצה לתמוך, בסדר. א.א.ק קבוצה טובה מאוד, יהיה קשה מאוד".

בהמשך הוסיף דז'יקיץ' במסיבת העיתונאים: "היו רגעים שמכבי נראו טוב מאוד והיו רגעים שאנחנו נראינו כמו שאנחנו אמורים. בסוף זו לא הייתה ההופעה הכי טובה של אף אחת מהקבוצות, אבל אם ראיתם את לוח המשחקים, אתם מבינים שזה קשה. אפשר להעמיד פנים שהמשחק בשלישי לא חשוב, אבל בעולם האמיתי הוא חשוב. כל קבוצה בתחרות רוצה להגיע לפיינל פור. אנחנו עובדים כמה חודשים כדי להיות במצב הזה. לא אכפת לי שנועם יעקב צעיר, זו הבעיה שלו, לא שלי. לא אפסיק לדרוש ממנו. זה לא טוב לטפוח לו על השכם כל הזמן. מצד אחד זאת פעם ראשונה שהוא משחק נגד ווייד בולדווין ולורנזו בראון, מצד שני הוא חייב לנו כי הוא מקבל קרדיט. אנחנו רוצים שהוא ירוויח את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully