וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואפילו הייתה דקה אחת עם עשרה ישראלים על הפרקט

רצף 14 הניצחונות נקטע, שני המאמנים חילקו את הדקות במשורה, הפער היה דו ספרתי לאורך כ-20 דקות וגורלה של הביתיות נגזר ככל הנראה. אחרי ההפסד הצפוי למכבי תל אביב, הפועל ירושלים מתמקדת במטרה העיקרית של השבוע: פתיחת הסדרה מול א.א.ק אתונה בליגת האלופות

טנריפה - ברצלונה 79:76/ספורט1

שבע דקות ו-22 שניות מפתיחת המשחק, אמש (ראשון) בארנה, פינו הבראוניז - לורנזו וברנדון - את מקומם וירדו לספסל, והותירו את הפועל ירושלים ומכבי תל אביב בסיטואציה נדירה: עשרה שחקנים ישראלים על הפרקט, לא בגארבג' טיים ולא כתוצאה מחילופים חברתיים, אלא ברבע הראשון. נועם יעקב, אור קורנליוס, עוז בלייזר, טי.ג'יי קליין ואיתי שגב באדום; יפתח זיו, ג'ון דיברתולומיאו, רפי מנקו, ג'ייק כהן ורומן סורקין בצהוב.

הסטארטאפ (סליחה, הזנק. בכל זאת, עשרה ישראלים) החזיק מעמד 107 שניות. המקומיים של מכבי ניצחו 2:4, ובזמן הזה נרשמו בשתי הקבוצות סל שדה אחד מארבעה ניסיונות, ארבע קליעות עונשין ולא פחות מארבעה איבודים. בעיני רבים, הסיטואציה הזאת התאפשרה רק הודות לחשיבות הפחותה של המשחק - כשדירוגן של שתי היריבות הוותיקות בתום הליגה הסדירה כבר סגור, האחת נמצאת 48 שעות לפני פתיחת סדרת הפלייאוף שלה בליגת האלופות והאחרת בעיצומם של קרבות העלייה לרבע גמר היורוליג.

בהתאם למצב, וגם להפרש הדו ספרתי שנרשם לאורך רוב שלבי הערב, הקפידו שני המאמנים לחלק את זמן המשחק במשורה. מלבד יעקב (29) ומנקו (25), אף אחד משחקני שתי הקבוצות לא עבר את רף 23 הדקות.

סים סנדר ונה, הפועל ירושלים. דני מרון
ההפסד היה צפוי מבחינת הפועל ירושלים. סים-סנדר ונה/דני מרון

עוד בכדורסל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"היינו קצרים", הודה סים סנדר ונה, שקלע תשע נקודות. "במחצית הראשונה איבדנו הרבה יותר מדי כדורים, לקחנו יותר מדי החלטות לא טובות, וביצענו יותר מדי דברים שלא היו בתוך תוכנית המשחק. משם זה הידרדר. גם אם המחשבות על המשחק מול א.א.ק אתונה היו בראש שלנו, זה לא תירוץ. התמונה שהראינו על המגרש לא צריכה להיות כזאת. רצינו לנצח".

אל מול הותרתם של ספידי סמית' וליוואי רנדולף מחוץ לסגל, אמר ונה: "אני לא חושב שמכבי לקחה את המשחק יותר ברצינות. רצינו לנצח, ופשוט הופענו לא טוב. בזמן המשחק אתה לא חושב באילו הרכבים אתה, והיה קצת חוסר תקשורת לפעמים. אם היינו מנצחים, זה היה נחמד לטבלה, אבל המשחק נגמר ולא צריך לחשוב על זה יותר".

מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'. דני מרון
וכעת, למטרה הבאה: א.א.ק אתונה. אלכסנדר דז'יקיץ'/דני מרון

רצף 14 הניצחונות של ירושלים, שהתפרס על פני יותר מחודשיים, הסתיים; לראשונה זה 67 ימים, היא מצאה עצמה בצד המפסיד. מחר ב-21:00 היא תארח את א.א.ק במשחק הראשון בסדרה, ובו תידרש לשמור על יתרון הביתיות שעליו עמלה בטופ 16 של ליגת האלופות, ולעשות צעד משמעותי לעבר הפיינל פור.

בליגת העל היא תתקשה לייצר לעצמה יתרון דומה מעבר לסדרת רבע הגמר. אפרופו חשיבות המשחק אתמול, היא מגיעה לחמשת מחזורי הבית העליון במאזן 7:15 - קרובה יותר להפועל חולון שבמקום הרביעי (8:14) מאשר להפועל תל אביב המדורגת שנייה (4:18), כך שנותר לה סיכוי קלוש לעקוף אותה. המשמעות היא שאם וכאשר שתי הקבוצות ייפגשו בחצי הגמר, הביתיות תהיה של האדומים מתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully