וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מוטרדת: "אנחנו משחקים טוב יותר בפיגור מאשר ביתרון"

3.4.2023 / 8:30

האדומים נעלו את הסיבוב השני עם ניצחון באילת, אבל דני פרנקו מודאג מנורת האזהרה: "היינו רשלנים במקום להגדיל את היתרון צעד אחרי צעד"

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 69:108 על פרומיתאס ביורוקאפ/ספורט1

הפועל תל אביב נעלה אמש (ראשון) את הסיבוב השני בליגת העל עם ניצחון חוץ יפה, 80:88 על הפועל אילת. בזכות הניצחון לצד ההפסד של הפועל ירושלים למכבי תל אביב, פתחה הקבוצה של דני פרנקו פער של שלושה משחקים מהמקום השלישי, ונראה שרק הפתעה גדולה בבית העליון תוריד אותה משם. מנגד, הפועל נמצאת משחק אחד בלבד מהמקום הראשון, כשניצחון בדרבי התל אביבי בהיכל מנורה, עשוי לתת לה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה.

לפני המשחק אמש היה לא מעט חשש אצל האדומים לאור ההיעדרות של ג'ורדן מקריי החולה ואדם אריאל הפצוע, ולאור ההתאוששות של הפועל אילת בשבועות האחרונים. ואכן, הפועל מצאה את עצמה בפיגור לאורך שלבים מסוימים במשחק, במיוחד בפתיחת המחצית השנייה כשאילת ברחה ליתרון 9 לקראת סוף הרבע השלישי, אלא שבפתיחת הרבע הרביעי הצליחו האדומים בעזרת הגנה טובה לעצור את אילת על 7 נקודות ב-9 הדקות הראשונות של הרבע, והכריעו את המשחק.

ג'ייקובן בראון הפועל תל אביב. קובי אליהו
גיבור הניצחון. ג'ייקובן בראון/קובי אליהו

"המשחק התפתח כמו שידענו שהוא יתפתח. ידענו שאם נשלוט בקצב התקפית, אז המשחק ילך לכיוון שלנו", אמר דני פרנקו בסיום המשחק, "ניצחנו ב-8 הפרש משחק שהיריבה זרקה 18 פעם יותר מאיתנו לסל. זה לא רע, אבל אנחנו צריכים לשים לב לזה שאנחנו משחקים יותר טוב כשאנחנו בפיגור מאשר ביתרון. כשהובלנו, היינו רשלנים במקום להגדיל את ההפרש צעד אחר צעד. הראש שלנו כרגע במשחק נגד גליל בשבת ומשם נעבור להתכונן לשמינית הגמר מול ונציה".

ג'ייקובן בראון היה המצטיין של האדומים עם 18 נקודות ו-9 אסיסטים. "שמח שחזרנו שמחים הביתה עם ניצחון. אילת קבוצה טובה שהגיעה עם רצף ניצחונות, אבל ידענו לחזור בסוף הרבע השלישי, ועם עבודה קבוצתית טובה ברבע האחרון ידענו לסגור את המשחק", אמר בראון בסיום ההתמודדות.

הקבוצה תחזור בהמשך השבוע לאימונים כשבמוצאי שבת תארח הקבוצה את הפועל גליל עליון בפתיחת הבית העליון, וביום רביעי הבא בשעה 21:00, מוצאי חג שני של פסח, תארח הקבוצה את ונציה בשמינית גמר היורוקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully