וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טעינו לגבי בולדווין. הקו האחורי של מכבי ת"א אכן הטוב באירופה"

ב"באסקטניוז" מכים על חטא אחרי שפקפקו בגארד לפני פתיחת העונה: "ההתאמה בין בראון לבולדווין מושלמת, הם עושים את האחרים טובים יותר"

תיקתקנו - סיכום אירועי היום בספורט, 3.4/ספורט1

הפרשנים באירופה כבר מודים: למכבי תל אביב יש את הקו האחורי ביורוליג. השילוב בין לורנזו בראון לווייד בולדווין הפך לקטלני בתקופה האחרונה, ובפודקאסט של "באסקטניוז" ניסו למקם אותם בדירוג הקווים האחוריים המובילים במפעל. בסופו של דבר הם הגיעו להסכמה עם הקביעה של מאמן וירטוס בולוניה סרג'יו סקאריולו, שטען שבולדווין ובראון מהווים את הקו האחורי הטוב ביבשת.

"קשה שלא להסכים עם סקאריולו. בחלק השני של העונה, במיוחד בחודש האחרון, איזה קו אחורי טוב יותר יש? אז כן, הוא צודק", אמר ריטיס ויסניאוסקאס. "אני מסכים איתו, למרות שצריך לראות מה יקרה בפלייאוף". בפודקאסט המדובר פקפקו בבולדווין לפני פתיחת העונה, טענו שההתאמה בינו לבין בראון בעייתית וניבאו שהוא ימנע ממכבי תל אביב ללכת רחוק. אחרי החודש הנהדר של בולדווין, שזיכה אותו בפרס שחקן החודש של המפעל, גם הם לוקחים צעד אחורה. "כנראה שהתחזית שלנו לפני תחילת העונה שבולדווין ובראון הם לא התאמה טובה, היו שגויות. כרגע זו נראית כמו התאמה מושלמת, גם כשהם משחקים יחד וגם כשאחד נח והשני מוביל את הקבוצה. בתחילת העונה נראה היה שזו הקבוצה של לורנזו, בתקופה האחרונה בולדווין מעמיד מספרים אפילו טובים יותר. הם התחברו, והם עושים את השחקנים שלידם לטובים יותר. שחקן כמו רומן סורקין נהנה מאוד משיתוף הפעולה איתם, והם יוצרים הזדמנויות גם לשחקנים כמו ג'רל מרטין ובונזי קולסון. סקאריולו צודק. בלתי אפשרי לא להסכים איתו כרגע".

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
לפרשנים לא נשארו מילים. בולדווין/דני מרון

הפרשן אוגוסטאס שוליאוסקאס הוסיף: "הם ללא ספק הקו האחורי הכי טוב בליגה, גם מבחינה סטטיסטית. לורנזו בראון יצרן הנקודות הכי טוב בליגה, לעצמו ולאחרים. זה ללא ספק הקו האחורי הכי טוב העונה. זה נו-בריינר. לגבי ווייד בולדווין טעינו ב-100 אחוז. הוא מוכיח שהם מסוגלים לשחק מצוין לצד לורנזו בראון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully