וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא אמור להיות אפשרי": הלם ב-NBA מהקסם של ויקטור וומבניאמה

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 8:24

המהלך הנדיר שסיפק ילד הפלא הצרפתי הותיר ליגה שלמה ללא מילים. אחד ממנהלי הקבוצות הודה: "מתחרטים שלא עשינו טנקינג עבורו". וגם: הקבוצות בעלות הסיכוי הגבוה ביותר להשיג את מי "שעשוי להפוך לאחד הגדולים אי פעם"

תקציר: ריאל מדריד - גרנאדה 75:108/ספורט1

עולם הכדורסל נותר ללא מילים לאחר הרגע הנדיר שסיפק ויקטור וומבניאמה מול מונאקו ביום ראשון. המועמד ראשון להיבחר בדראפט ה-NBA של 2023 הטביע החטאה שלו מחוץ לקשת, במהלך שלא רואים כל יום - גם לא כל שנה.

לבלואה מטרופוליטנס אמנם הובסה בסופו של דבר מול קבוצת היורוליג, אך בסיום, השיח בארצות הברית היה אך ורק על אותו מהלך יוצא דופן ששבר את הרשת, וגרם לשלל מנהלי קבוצות ב-NBA לתפוס את הראש.

"אני עדיין בהלם, למען האמת", אמר סקאוט של אחת הקבוצות ל-ESPN. "כולנו יודעים כמה מיוחד ויקטור, אבל מהלך כזה רק מראה לך כמה קל המשחק עבורו, ומדוע יש לו סיכוי להפוך לאחד השחקנים הטובים בכל הזמנים. הכישורים שהוא הראה שם הוכיחו גם מדוע הוא הולך להיות מוסר מדהים ואחד השומרים הטובים בליגה כבר מגיל צעיר - הוא יכול לצפות מה יקרה על הפרקט לפני כל אחד אחר".

"הכי מדהים זה כמה קל המהלך הזה היה עבורו", אמר מנהל של קבוצה נוספת. "אנחנו מדברים על להטביע החטאה מחוץ לקשת. מי בכלל חושב לעשות דבר כזה? לא הייתי מוכן לזה. מבחינה ביומכנית, זה לא אמור להיות אפשרי. כל המהלך הזה הוא פשוט לא הגיוני, ומפחיד. למען האמת, חבל שניצחנו כל כך הרבה משחקים העונה. אנחנו הולכים להתחרט שלא עשינו טנקינג בכל משחק כדי להשיג את הבחור הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

עוד על טירוף ויקטור וומבניאמה

לפי מצב העניינים הנוכחי ב-NBA, המובילות במירוץ אחר השגת הבחירה הראשונה בדראפט הן דטרויט, יוסטון וסן אנטוניו - לכל אחת מהן 14% לקבל את הפרס הגדול מכולן. אחריהן, לפי הסדר: שארלוט (12.5%), פורטלנד (10.5%), אינדיאנה (9%), וושינגטון (6.8%), אורלנדו (6.7%), יוטה (4.5%), דאלאס (3%), אוקלהומה סיטי (2%), שיקגו (במקרה כזה הבחירה תעבור לאורנלדו, 1.5%), מינסוטה (במקרה כזה הבחירה תעבור ליוטה, 1%) וטורונטו (0.5%).

עם זאת, סביר להניח שלפחות חלק מהקבוצות שהפסדנו ינצלו את תום העונה הסדירה כדי להפסיד עוד כמה וכמה משחקים ולשפר את סיכוייהן. אמש דווח בארצות הברית שדאלאס שוקלת להשבית את לוקה דונצ'יץ' וקיירי אירווינג, למשל, כדי לשפר את סיכוייה להשיג בחירה גבוהה יותר בדראפט.

וומבניאמה מוליך את הליגה הצרפתית העונה בנקודות למשחק (21), ריבאונדים למשחק (9.7) נקודות מדד למשחק (25.2) וחסימות למשחק (3.2).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully