וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם יאניס מתמוגג: "מעולם לא ראיתי משהו כמו ויקטור וומבניאמה"

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 10:59

כוכב מילווקי כבר מחכה לראות את ילד הפלא ב-NBA: "הוא חוסם כמו רודי גובר וקולע כמו דוראנט. הוא משוגע, הוא יהיה בעיה רצינית"

המהלכים של ויקטור וומבניאמה במשחקו השני נגד ג'י ליג איגנייט/מתוך טוויטר

ויקטור וומבניאמה ממשיך להצית את הדמיון. בשבוע שעבר רשם ילד הפלא שעתיד להיבחר ראשון בדראפט ה-NBA של 2023 את הופעת הבכורה שלו בנבחרת צרפת, וגם שם עמד בציפיות עם 20 נקודות ו-9 ריבאונדים ב-65:90 על ליטא.

הוא בסך הכל בן 18, אך היהלהום הצרפתי ממשיך למשוך את תשומת לבם של הכוכבים הגדולים בתבל. לברון ג'יימס וסטפן קרי כבר היללו, וגם יאניס אנטטוקומפו לא נותר אדיש. כוכב מילווקי התארח בתכנית הבישול של חברו לקבוצה סרג' איבקה, ואמר על ילד הפלא: "תתכונן, ידידי. הילד הזה הולך להיות בעיה רצינית. מעולם לא ראיתי דבר כזה. צפיתי בו מקרוב, הוא היה באותה קבוצה עם אחי".

יאניס הוסיף ואמר: "הוא גבוה יותר מרודי גובר, הוא חוסם כמו רודי ומסוגל לקלוע כמו קווין דוראנט. הוא משוגע! ויש לו גם גישה טובה. אם הוא יישאר בריא, הוא הולך להיות מאוד, מאוד טוב".

שחקן נבחרת צרפת ויקטור וומבניאמה. PETRAS MALUKAS/AFP, GettyImages
מושך את תשומת לב הכוכבים. וומבניאמה/GettyImages, PETRAS MALUKAS/AFP

וומבניאמה מעמיד העונה ממוצעים נפלאים של 21.3 נקודות (שני בליגה), 8.9 ריבאונדים (שני בליגה), 2.9 חסימות (ראשון בליגה) ו-24.9 נקודות מדד (ראשון בליגה) בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully