וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לברון ג'יימס נדהם מוומבניאמה: "כישרון של פעם בדור"

כוכב הלייקרס התבקש להתייחס להצגה של הצרפתי, והרעיף מחמאות: "חתיכת שחקן, הוא כמו חייזר. אף אחד לא ראה יכולת כזו בגובה כזה"

ג'ורדן פול באימון גולדן סטייט לפני העימות עם דריימונד גרין/מתוך טוויטר

אף אחד לא נותר אדיש לביצועים שהפגין ויקטור וומבניאמה במשחק הראווה נגד קבוצת הג'י ליג איגנייט של הנדרסון, אפילו לא לברון ג'יימס. לפני משחק קדם העונה מול פיניקס סאנס, כוכב לוס אנג'לס לייקרס נשאל האם צפה בטאלנט הצרפתי משחק, והרעיף עליו מחמאות.

"כולם נהיו 'חדי קרן' בשנים האחרונות, אבל וומבניאמה הוא יותר כמו חייזר", הביע לברון את התפעלותו מהנער בן ה-18 (2.20 מ'), שמועמד להיבחר ראשון בדראפט 2023. "אף אחד לא ראה מישהו כל כך גבוה גבוה שמשחק בשטף ובחינניות כמו אלה שהוא מראה על הפרקט - היכולת שלו להוריד כדור לרצפה, להרים זריקות בקפיצה לאחור בפוסט ומחוץ לקשת, לזרוק שלשות בקאץ'-אנד-שוט ולחסום זריקות".

בנוסף לשבחים שלו לוומבניאמה, ג'יימס לא השאיר מקום לספקות בנוגע לעתיד שמצפה לשחקנה של פריז באסקט: "זה ברור שהוא כישרון של פעם בדור, ואני מקווה שהוא יישאר בריא כי זה הדבר הכי חשוב מבחינתו. אפשר לראות כמה הוא אוהב את המשחק, הוא חייך המון במהלך המשחק אתמול. הוא חתיכת שחקן".

ויקטור וומבניאמה, לבלואה מטרופוליטנס. Ethan Miller, GettyImages
כישרון של פעם בדור. ויקטור וומבניאמה/GettyImages, Ethan Miller

וומבניאמה, שלאחרונה תפס כותרות גם בעקבות ההצגה שלו מול הפועל חולון במשחק הכנה, רשם במשחק הראווה 37 נקודות (כולל 7 שלשות מ-11 ניסיונות), 5 חסימות ו-4 ריבאונדים, כל זאת ב-33 דקות וכש-200 סקאוטים ומנהלים של קבוצות NBA ישבו ביציעים באולם בלאס וגאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully