וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל מול 200 סקאוטים ומנהלי NBA: צפו במופע המדהים של וומבניאמה

ילד הפלא הצרפתי שמועמד להיבחר ראשון בדראפט סיים עם 37 נקודות, 7 שלשות ו-5 חסימות מול סקוט הנדרסון, המועמד להיבחר שני

תקציר המשחק בין ויקטור וומבניאמה וסקוט הנדרסון/מתוך יוטיוב

משחק הראווה בין המועמד להיבחר ראשון בדראפט 2023 ויקטור וומבניאמה והמועמד להיבחר שני סקוט הנדרסון עמד אמש (שלישי) בכל הציפיות. כוכבה הצעיר של וילרבאן אמנם הפסיד עם קבוצתו 122:115 לקבוצת ג'י ליג איגנייט של הנדרסון, אך הראה בדיוק מדוע רבים מחשיבים אותו כאחד הכשרונות הגדולים ביותר שאי פעם צמחו בכדורסל האירופי - לא פחות.

וומבניאמה (18, 2.19 מ') סיים את 33 הדקות שלו עם 37 נקודות, 5 חסימות ו-4 ריבאונדים, תוך שהוא צולף 7 שלשות (מ-11 ניסיונות), ומציג שלל יכולות שבדרך כלל מאפיינות גארדים, ולא שחקנים כל כך גבוהים. כ-200 סקאוטים ומנהלים של קבוצות NBA ישבו ביציעים בלאס וגאס ונהנו מכל רגע, וכמוהם גם ילד הפלא. "זו היתה חוויה נהדרת", אמר, "ואני כבר לא יכול לחכות לעשות זאת שוב". זה יקרה בלילה שבין חמישי לשני, עם מפגש נוסף בארצות הברית.

"הוא היה מדהים", אמר מאמן וילרבאן ונסן קולה. "כשיש לך שחקן כל כך מושר, אתה לא יכול להיות מופתע ממה שהוא עושה. הוא עשה דברים ששחקנים רגילים לא מסוגלים לעשות". גם מאמן היריבה, ג'ייסון הארט, הסכים: "כמו שאומרים שלא יהיה עוד שחקן כמו שאקיל אוניל, לא יהיה עוד שחקן כמו ויקטור. לעולם לא נראה מישהו כמוהו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

כאמור, גם הנדרסון נצץ. הגארד בן ה-18 (1.88 מ') אמנם נחסם על ידי וומבניאמה שלוש פעמים, אך גם הצליח לקלוע עליו וסיים עם 28 נקודות, 9 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. "הולכים לדבר על השניים הללו יחדיו במשך שנים", אמר הארט. "ויקטור וסקוט, סקוט ו-ויקטור, אנחנו הולכים לשמוע עליהם בלי סוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully