וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצמד בראון-בולדווין וההצלחה של קטש: בליטא מחמיאים למכבי ת"א

שחקן עבר וכוכב גדול הזהירו את ז'לגיריס לפני המפגש עם הקו האחורי הטוב באירופה, והודו: המאמן הוכיח שהוא שייך לרמה

דני אבדיה מגיב לניצחון וושינגטון וויזארדס על בוסטון סלטיקס/חשבון הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

המשחק הערב (חמישי, 20:00) במסגרת המחזור ה-33 ביורוליג הוא קריטי לא רק למכבי תל אביב, שניצחון יבטיח לה סופית את הכרטיס לרבע הגמר, אלא גם עבור המארחת ז'לגיריס קובנה שנלחמת על כניסתה לפלייאוף. לכן, בליטא מנסים להבין כיצד הירוקים אמורה לעצור את הקבוצה הלוהטת של עודד קטש, שמגיעה אחרי שישה ניצחונות רצופים במפעל האירופי, ובעיקר את צמד הגארדים שלה - לורנזו בראון את ווייד בולדווין.

באתר "15min" פנו לשחקן הנבחרת לשעבר לינאס קלייזה, ולאלוף היורוליג בדימוס מרטינאס גצ'ביצ'יוס שכיכב באולימפיאקוס. "היו ספקות לגבי ההתאמה של בולדווין לקבוצה, כנראה שהקרדיט פה מגיע ללורנזו בראון. הוא רגוע, קר רוח, אין לו תנודות כמו מייק ג'יימס. הוא רוצח שקט שהוכיח את עצמו באליפות אירופה האחרונה עם נבחרת ספרד", שיבח קלייזה את רכז הצהובים. "הוא מאיים כל הזמן, משחק פיק אנד רול בצורה מרשימה, מסוגל לייצר לעצמו באחד על אחד וגם קולע טוב. ז'לגיריס תפגוש שחקן מהטופ של היורוליג".

גצ'ביצ'יוס התייחס לשחקן המצטיין של חודש מרץ במפעל: "אני לא מהמעריצים של בולדווין, אבל הוא משחק מצוין והכניס את כל הקבוצות למומנטום טוב". קלייזה הסכים עם הקביעה של סרג'יו סקאריולו, לפיה בראון ובולדווין מרכיבים את הקו האחורי הכי טוב באירופה: "לארקין ומיציץ' הוכיחו את עצמם, אבל הם לא כל כך טובים העונה. בראון יכול להקשות מאוד על היריבות כשהכדור אצלו".

בנוסף החמיאו השניים לקטש: "רבות דובר על כך שהוא לא מאמן לרמה הזאת, אבל הוא כן. לכל שחקן בקבוצה יש את החלק שלו, אבל צריך כישרון כדי לגרום להם לעבוד ביחד. מכבי פגעה עם הגארדים ועם בונזי קולסון השנה, הם משחקים סולידי".

כשהתבקשו להמר על תוצאה, קלייזה ענה כי "ז'לגיריס משחקת את הכדורסל הכי טוב שלה העונה, בדיוק בזמן הנכון. אי אפשר לדעת לאיזו מכבי לצפות. לא הייתי נותן לז'לגיריס הרבה סיכויים לנצח בישראל, אבל כשהיא בבית זה משחק של 50-50. ז'לגיריס טובה מאוד בבית ואולי אפילו פייבוריטית". ג'צ'ביצ'יוס חזה ניצחון ליטאי בהפרש של שלוש נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully