וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווייד בולדווין נבחר לשחקן המצטיין ביורוליג בחודש מרץ

גארד מכבי תל אביב כיכב ברצף ששת הניצחונות עם 18.7 נקודות ו-5 אסיסטים בממוצע, והפך לראשון במועדון שמקבל את הפרס מאז ינואר 2019

תקציר: ריאל מדריד - גרנאדה 75:108/ספורט1

לרצף ששת הניצחונות של מכבי תל אביב ביורוליג במרץ יש אחראי עיקרי אחד: זהו ווייד בולדווין, שהיום (שני) זכה להכרה רשמית על כך כשנבחר לשחקן החודש במפעל, הראשון במועדון הצהוב שמקבל את הכבוד מאז אלכס טיוס בינואר 2019.

מכבי אמנם החלה את מרץ בהפסד למונאקו שהציב אותה במקום התשיעי בטבלה בתיקו עם שתי קבוצות נוספות, אך מאז הפכה לקבוצההכי חמה במפעל וטיפסה עד למקום החמישי, כשהיא נמצאת כפסע מההעפלה לפלייאוף עונה שנייה ברציפות. לריצה הזאת תרם בולדווין בממוצעים של 18.7נקודות ו-5 אסיסטים למשחק, בנוסף למדד יעילות של 20.3.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
עוד חותמת למומנטום האדיר של מכבי תל אביב. ווייד בולדווין/דני מרון

עוד בכדורסל

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בולדווין, שנבחר למצטיין החודש ביורוליג לראשונה בקריירה, אחרי 120 הופעות בליגה הטובה ביותר ביבשת, מדורג שני בטבלת הקלעים במפעל עם 17.1 נקודות ותשיעי בטבלת האסיסטים עם 4.7 בממוצע. גארד הצהובים יקבל את הפרס לפני משחק הבית האחרון של מכבי תל אביב בעונה הסדירה, מול ריאל מדריד ביום חמישי הבא.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט ביום חמישי האחרון, בולדווין סיכם על הארכת חוזהו במכבי תל אביב וההודעה הרשמית על כך מטעם המועדון צפויה לצאת בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully