וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה גברה 86:88 על הפועל חיפה והעפילה לבית העליון

27 נק' של טיילר ביי הפכו יתרון של המארחת בחצי השני, 89:103 להפועל באר שבע מול גלבוע גליל לא הספיק והיא תהיה בבית התחתון. בני הרצליה גברה 66:77 על עירוני קרית אתא

המחזור ה-22 והאחרון בעונה הסדירה הגיע לסיומו הערב (שני) עם כרטיס אחד לבית העליון לו זכתה עירוני נס ציונה עם ניצחון דרמטי על הפועל חיפה. הפועל באר שבע דרסה את הפועל גלבוע גליל האחרונה, אך נותרה בבית התחתון. בני הרצליה לא התקשתה מול עירוני קרית אתא ותתחיל את הבית התחתון לפחות בטעם טוב יותר עם ניצחון מתוק.

עוד בכדורסל ישראלי

שאק ביוקנן עירוני נס ציונה. מאור אלקסלסי
העפלה דרמטית לבית העליון. ביוקנן/מאור אלקסלסי

הפועל חיפה - עירוני נס ציונה 88:86

הכתומים ידעו שהם זקוקים לניצחון במידה והפועל באר שבע ובני הרצליה ינצחו במקביל, ובמשחק צמוד ודרמטי היא הייתה קרובה לאבד את המקום בבית העליון. משחק נהדר של טיילר ביי (25 נק' ו-7) העניקה את הכרטיס החשוב לחבורה של אלעד חסין עם המקום השישי בסיום העונה הסדירה. המארחת עם הפסד תשיעי ברצף תתמודד, כנראה, בעיקר מול גלבוע גליל על ההישארות בליגה.

המארחת פתחה נהדר את ההתמודדות עם נקודות של ג'סטין טילמן שהוביל בריחה ל-8:15 וקרא לפסק זמן של נס ציונה. אייזיאה קאזינס המשיך ביכולת הטובה, אבל די ג'יי קופר וטיילר ביי החזירו את האורחת לעניינים במשחק החשוב מבחינתה וצימקו ל-26:25 בסיום הרבע הראשון. הרבע השני היה טוב יותר עבור האורחת שהצליחה לחזור מהפיגור שנפער ברבע הראשון כשג'רום מיינסי דייק מהקו ואחרי פיגור שיא של 9, הכתומים השוו עם פסק זמן של דרוקר. המארחת חזרה טוב מפסק הזמן ושלשה של וויל ריימן קבעה את תוצאת המחצית עם 41:47 להפועל חיפה כשכרגע נס ציונה מחוץ לבית העליון.

הרבע נפתח ב-5:13 לנס ציונה שעלתה ליתרון עם נקודות קלות של ביי בצבע. היקי החזיר את המארחת למשחק והיתרון נע מצד לצד לקראת סוף הרבע השלישי שהסתיים ביתרון כתום של 64:67 עם הצגה של ביי. טילמן הנהיג את הלבנים לשמור על דקות צמודות, כאשר ביוקנן ניסה להגדיל את היתרון של נס ציונה ונתקל בהגנה קשוחה מצד שחקניו של שרון דרוקר. ביי המשיך להגדיל את היתרון בכתום עם 74:80, 4 דקות לסיום. שלשה של עמית שמחון החזירה את היתרון לחיפה, אבל נקודות של מיינסי מהקו הפכו בחזרה יתרון שנשמר עד הסיום לנס ציונה בדרך לבית העליון עם 86:88.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חואקין שוכמן, הפועל באר שבע. דני מרון
אכזבה בדרום. שוכמן/דני מרון

הפועל באר שבע - הפועל גלבוע גליל 89:103

הקבוצה הדרומית הייתה זקוקה קודם כל להפסד של נס ציונה, אבל גם 29 נקודות של דייויד אפיאני ועוד שלושה שחקנים עם ספרות כפולות לא הספיקו בהצגה מול נועלת הטבלה בעקבות הניצחון של נס ציונה על הפועל חיפה, ובאר שבע תהיה בבית התחתון.

הקבוצה מהדרום הגיעה למשחק נחושה וכבר אחרי שלוש דקות עלתה ליתרון 5:11 עם שלשה של איגור קולשוב. רוברט פרנקס עלה לדו ספרתי כבר ברבע הראשון כשצימק לנקודה הפרש, אבל באר שבע ירדה ביתרון 23:26 לקראת הרבע השני. צ'אד בראון העלה את האורחת ליתרון רבע בפתיחת מוצלחת של הרבע השני עם הטבעה יפה, אבל קאליל אחמד ובן מור התעוררו והגדילו את ההפרש עד המחצית ל-51:56.

הרבע השלישי המשיך את המגמה הצמודה כשדייויד אפיאני הצטרף לרשימת הקלעים הבולטים והפך לרביעי שעלה לדו ספרתי עוד לפני הרבע האחרון, כשמנגד טוני קאר שמר על האורחת במשחק וצמצם ל-78:71 לקראת הרבע האחרון. גרג וויטינגטון ונטע סגל הגדילו את היתרון לדו ספרתי ברבע הרביעי בריצה של באר שבע שחצתה את רף 100 הנקודות בדרך לניצחון 89:103 שלא הספיק והיא בבית התחתון.

שחקני בני הרצליה ג'וליאן גמבל, כריס באב. דב הליקמן,
סיימו בטעם טוב. גמבל ובאב/דב הליקמן

בני הרצליה - עירוני קרית אתא 66:77

המאוכזבת הגדולה מהעונה איבדה כבר בהפסד להפועל תל אביב במחזור הקודם את הסיכוי להעפיל לבית העליון, אבל רצתה לסיים בטעם טוב והיא עשתה זאת עם שליטה מול העולה החדשה שתתמקד בהישארות לעונה נוספת בליגת העל.

מוריס קמפ פתח טוב את המשחק עם 8 נק' ברבע הראשון כשמנגד כרם משעור השאיר את האורחת המשתפרת עם 7 נק' ב-13:16 לזכות המארחת מהרצליה. קמפ המשיך לבלוט גם ברבע השני, ויחד עם יאיר קרביץ שמר על היתרון של הרצליה, למרות התעוררות מצד קרית אתא עם דקות טובות של אמין סטיבנס שצימק ל-2 בלבד. רוברט קרטר דייק מהקו והרצליה ירדה ביתרון 30:36 למחצית.

ג'וליאן גמבל השתפר בפתיחת החצי השני ועם אחוזים טובים מהשדה הגדיל את היתרון של המארחת ל-48:56 לקראת הרבע הרביעי. סנדי כהן העלה את הרצליה ליתרון דו ספרתי שגדל בהמשך הרבע האחרון והרצליה סיימה בטעם טוב את העונה הסדירה עם 66:77 על העולה החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully