וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון אחד מהפיינל פור: הפועל ירושלים עלתה ל-0:1 בסדרה על א.א.ק

האדומים כמעט איבדו יתרון 20 אחרי ריצת 0:21 בפתיחה, אך ספידי סמית' התעורר לקראת הסיום וסידר 55:64 ביתי ברבע גמר ליגת האלופות

ההפסד למכבי תל אביב ביום ראשון, שקטע רצף של 14 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, התברר כמעידה רגעית בלבד עבור הפועל ירושלים שחזרה למסלולת הניצחונות והתקרבה לפיינל פור בליגת האלופות של פיב"א. הקבוצה של אלכסנדר דז'יקיץ' שמרה הערב (שלישי) על הבית עם 55:64 על א.א.ק אתונה, עלתה ל-0:1 בסדרה של הטובה משלושה משחקים ותקווה בשבוע הבא בבירת יוון לסגור סיפור ולהמשיך במסע הקסם האירופי.

הרבע הראשון בארנה היה בהחלט אחד הקסומים של ירושלים העונה, בו רצה 0:21 בדרך ל-6:26 מדהים אחרי עשר דקות. הצהובים הנחושים לא ויתרו על המשחק וצימקו לחד ספרתי כבר ברבע השני, ובמחצית השנייה נמשך הקאמבק כשהפער קטן לנקודה בלבד.

א.א.ק אמנם לא הצליחה להפוך את התוצאה, אך בהחלט הלחיצה את המארחת. אז התעורר ספידי סמית' הרענן, שקיבל מנוחה מול מכבי תל אביב, וסגר סיפור עם שש נקודות חשובות. סמית' להט עם 20 נקודות, ליוואי רנדולף הוסיף 12 ומנגד בלט קני וויליאמס עם 18.

קלעו להפועל ירושלים: ספידי סמית' 20, ליוואי רנדולף 12, קאדין קרינגטון ואור קורנליוס 8 כ"א, מארקס מייריס 7, ברנדון בראון 3, איתי שגב, זאק הנקינס (9 ריבאונדים) ועוז בלייזר 2 כ"א. שותף ולא קלע: סים סנדר ונה.

קלעו לא.א.ק אתונה: קני וויליאמס 18, אקיל מיצ'ל 12, ולאדו ינקוביץ' ואייזיאה מיילס 7 כ"א, קונסטנטינוס פאפאדקיס 5, דימיטריס פילוניס 4, קוסטאס גונטיקאס 2. שותפו ולא קלעו: פייר אוריולה, ברינטון למאר, ואסיליס קסאנטופולוס, אנטוניס קוניאריס, אלכסנדר מאדסן.

קדין קרינגטון, שחקן הפועל ירושלים חוגג. דב הליקמן, אתר רשמי
יתרון אדום. קרינגטון חוגג/אתר רשמי, דב הליקמן
ספידי סמית', שחקן הפועל ירושלים. דב הליקמן,
התעלה במאני טיים. ספידי סמית'/דב הליקמן
אוהדי הפועל ירושלים. דב הליקמן,
חגיגה בארנה. אוהדי הפועל ירושלים/דב הליקמן
זאק הנקינס, שחקן הפועל ירושלים. דב הליקמן,
שחקן חודש מרץ בליגת האלופות. הנקינס עם הפרס/דב הליקמן

מהלך המשחק

רבע 1: ספידי סמית' פתח עם סל בהתקפה הראשונה, ואסיסט שלו לליוואי רנדולף קבע 4:5 אדום. שלשה נוספת של רנדולף וסל של סמית' קבעו 6:14 שגרם לאורחת להזעיק פסק זמן, אך גם זה לא עצר את כדור השלג. סמית' קבע יתרון דו ספרתי ראשון, קאדין קרינגטון הצטרף ואור קורנליוס חתם ריצת 0:21 שקבעה 6:26 ירושלמי בתום הרבע.

שחקני הפועל ירושלים אור קורנליוס, זאק הנקינס, גלעד לוי. דב הליקמן,
פתיחה חלומית. קורנליוס, הנקינס ולוי/דב הליקמן
איליאס קאנדזוריס, מאמן א.א.ק אתונה. דב הליקמן, מערכת וואלה
א.א.ק בהלם. המאמן קאנצוריס/מערכת וואלה, דב הליקמן

רבע 2: קונסטנטינוס פאפאדקיס קטע בצורת של כמעט שבע דקות ללא סל יווני, אייזיאה מיילס הקטין עם שלשה ל-28:12. א.א.ק השלימה ריצת 2:11, אך רנדולף עורר את המארחת עם שני סלים שקבעו 19:32. א.א.ק כבר הצליחה להקטין לחד ספרתי ברבע היציאה שלה מההלם, אך ירושלים סיימה אותו ביתרון 24:36.

ליוואי רנדולף, שחקן הפועל ירושלים. דב הליקמן,
הגיע לדו ספרתי. רנדולף/דב הליקמן
שחקני הפועל ירושלים ברנדון בראון, זאק הנקינס. דב הליקמן,
שמרו על הבית. בראון והנקינס/דב הליקמן

רבע 3: קני וויליאמס קירב את היוונים עם שלשה, מארקס מייריס סיפק חסימה נהדרת על ברינטון למאר וסמית' צלף מבחוץ בדרך ל-27:39. א.א.ק חזרה בענק עם ריצת 0:9, אותה עצרו קרינגטון ומייריס שקבעו 36:43. וויליאמס צימק עם סל קשה, ברנדון בראון השיב עם שלשה מרשימה. ולאדו ינקוביץ' הקטין לנקודה בלבד, שלשה של קרינגטון בתום הרבע קבעה 45:49 לירושלים.

שחקני א.א.ק אתונה. דב הליקמן,
התאוששו מפתיחה רעה. שחקני א.א.ק אתונה/דב הליקמן
שחקני הפועל ירושלים. דב הליקמן,
יסגרו סיפור ביוון? שחקני הפועל ירושלים/דב הליקמן

רבע 4: שלשה של מיילס צימקה ל-49:48 בלבד, סמית' הגיב מאותו הטווח ועוז בלייזר הגדיל ל-48:54 מקו העונשין. היוונים הזעיקו פסק זמן לאחר שקורנליוס קבע 50:56, מיצ'ל הקטין בחזרה ל-56:53. סמית' התעורר עם שש נקודות חשובות, שהגדילו ל-53:64 משמעותי דקה וחצי לסיום. האורחת הוסיפה רק שתי נקודות עד הבאזר, ובסוף ירושלים עלתה ל-0:1 בסדרה עם 55:64 יקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully