וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמית' ורנדולף בחוץ אצל הפועל ירושלים, סגל חזק לקטש

1.4.2023 / 16:17

משחקי המחזור ה-22 בליגת העל: האדומים עם 14 ניצחונות רצופים בכל המסגרות יארחו את מכבי תל אביב (ראשון, 20:30) שנמצאים במומנטום נהדר באירופה ומחזיקים במקום הראשון בטבלה. הפועל תל אביב תצא לאילת (18:00)

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.3/ספורט1

משחקי המחזור ה-22 בליגת העל, הנועל את הסיבוב הראשון, יימשכו מחר (ראשון). במוקד המחזור יעמוד מה שמכונה הקלאסיקו של הכדורסל הישראלי בו תארח הפועל ירושלים את מכבי תל אביב. הפועל אילת המתאוששת תרצה להמשיך את המומנטום שלה על חשבון הפועל תל אביב השנייה בטבלה.

עוד בכדורסל ישראלי

ווייד בולדווין מכבי תל אביב לצד קדין קרינגטון הפועל ירושלים. ברני ארדוב
שתי הקבוצות הלוהטות בליגה נפגשות. בולדווין וקרינגטון/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - מכבי תל אביב (20:30)

הריצה המדהימה של הפועל ירושלים נמשכה השבוע עם ניצחונות על הפועל חיפה ועירוני נס ציונה, במשחק אליו הופיעה ירושלים ללא שניים מהכוכבים שלה, זאק הנקינס וקאדין קרינגטון, ורצף הניצחונות של האדומים עומד על 14 בכל המסגרות. בירושלים רוצים לשמור על המומנטום לפני רבע גמר הפלייאוף של ליגת האלופות, אבל מצד שני לא רוצים לעייף את השחקנים ועל הצוות המקצועי תוטל המשימה הלא פשוטה לאזן בין שני הדברים, אחרי שהוחלט לא להזיז את המשחק מהמועד אליו נקבע, למורת רוחה של ירושלים. ספידי סמית' וליוואי רנדולף מחוץ לסגל של המארחת מול סגל חזק של מכבי.

גם מכבי תל אביב לוהטת. הצהובים ניצחו שישה משחקי יורוליג, אך עדיין לא הבטיחו את מקומם בפלייאוף, דבר שצפוי לקרות בשבוע הבא. הצהובים יסיימו את העונה הסדירה במקום הראשון בטבלה, מה שאומר שחוץ מהמשחק הנוכחי בארנה, יהיה עליהם להגיע למפגש נוסף במהלך הבית העליון, וכדי להימנע ממצב בו הפועל תל אביב עוקפת אותם, רוצה מכבי לנצח לראשונה העונה את ירושלים שגברה עליה כבר פעמיים, כולל בגמר הגביע. עודד קטש רשם לסגל את לורנזו בראון, וויד בולדווין, בונזי קולסון, ג'רל מרטין וג'וש ניבו להתמודדות המרתקת.

ג'יילן הורד הפועל תל אביב. דני מרון
ימשיכו עם הכושר הנהדר מאירופה גם בליגה? הורד וטימור/דני מרון

הפועל אילת - הפועל תל אביב (18:00)

הקבוצה של מאוריציו בוסקאליה היא אחת החמות בליגת העל נכון לעכשיו עם ארבעה ניצחונות רצופים, וממצב שבו היא נלחמת על חייה, היא עשויה להיכנס לרבע גמר הפלייאוף דרך הבית התחתון. כדי להשאיר לעצמה סיכוי לעשות כך רוצה אילת לנצח את הפועל תל אביב, ולהתקרב לשתי הקבוצות שיסיימו את הליגה הסדירה במקומות 7 ו-8. הבינגו הגדול של אילת בשינוי הקבוצה היה הגארד-פורוורד אנטוניוס קליבלנד שאף זכה בתואר שחקן החודשיים הללו בליגת העל.

הפועל תל אביב נכנסה לרגעי ההכרעה של העונה ברגל ימין עם סדרה של ניצחונות בליגה ובאירופה, והאדומים רוצים לסיים גם את העונה הסדירה עם ניצחון. הקבוצה של דני פרנקו הפסידה עד כה רק לקבוצות הנוספות שמרכיבות את חבורת הצמרת, ולבני הרצליה, ונמנעה מהפסדים נוספים, דבר שהם רוצים לשמור עליו. בקבוצה צירפו השבוע את ג'יימס פלדין לאימונים, כשבשלב הראשון הוא לא אמור להירשם למשחקי הליגה. הקבוצה יצאה לאילת ללא ג'ורדן מקריי החולה ואדם אריאל שסובל מפציעה בגבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully