וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "הוכחנו שאנחנו ראויים להיות בין שמונה הגדולות"

30.3.2023 / 23:09

מאמן מכבי תל אביב אחרי ה-66:85 המרשים על מילאנו שקירב אותם עוד יותר לפלייאוף: "הרגשה מדהימה, אני שמח וגאה בדרך שעשינו. חיכיתי להזדמנות הזאת, ידעתי שאני מוכן לזה". סורקין: "פיינל פור? הלוואי, השמיים הם הגבול"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.3/ספורט1

השבוע האיטלקי שעבר על מכבי תל אביב הסתיים בצורה הכי מוצלחת שיש. זה החל ביום שלישי עם 80:111 מהדהד על וירטוס בולוניה, נמשך הערב (חמישי) עם 66:85 נפלא על מילאנו והצהובים כרגע משחקים אולי את הכדורסל הכי טוב באירופה, רגע לפני שהמאני-טיים מגיע. אחרי הניצחון השישי ברציפות ביורוליג, המשמעות היא שהפסד של אחת מבין ז'לגיריס, פרטיזן בלגרד ובאסקוניה מחר, ומכבי תל אביב עלתה רשמית לשלב שמונה האחרונות.

לאחר הניצחון הגדול על אטורה מסינה ומילאנו, אמר המאמן המאושר עודד קטש: "מאוד שמח וגאה בדרך שעשינו. לא רוצים לעצור ולחשוב יותר מדי. התחלנו את המשחק התקפית טוב, הקצב היה שלנו, קלענו מעל 50 נקודות מול קבוצה הגנתית מהטובות במפעל. נתקענו ברבע השלישי והצלחנו איכשהו לחזור. ההרגשה מדהימה".

עודד קטש מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
"זה לא מובן מאליו". עודד קטש/דני מרון

קטש נשאל אם הוא מצפה מחר לחגוג עלייה הרשמית לפלייאוף והשיב: "אם נעלה כבר מחר אני לא יודע. ההגרלה סידרה לנו עוד שני משחקים קשים. לשחק נגד ז'לגיריס בחוץ וריאל מדריד בבית זה מאתגר. רוצים לנצח את שני המשחקים שנותרו. חשוב לנצח שני משחקים בשבוע האיטלקי, ואין דבר כזה שבוע קל ביורוליג. אני שמח בשביל המועדון והקהל. אמרתי את זה מתחילת העונה, היתרון שלנו, ואין לנו הרבה יתרונות, לא על סגלי הקבוצות האחרונות, לא בתקציב, לא בניסיון, לא בהמשכיות. היתרון היחסי שלנו זה האופי שלנו, הרעב שלנו. אוהבים אחד את השני, לא אנוכיים, זה מה שלוקח אותנו לכאן.

על הבנייה בקיץ וההישג: "לא מתכננים בקיץ יותר מדי. ככל שעבר הזמן ידעתי שנתקדם, אבל הוכחנו שאנחנו ראויים להיות בין שמונה הגדולות, זה לא מובן מאליו בכלל. אני פחות אוהב לדבר על עצמי, אבל אני הרבה שנים בעסק, מרגיש נוח ומגובש. אני הרבה שנים בעסק ורציתי את ההזדמנות הזאת, ידעתי שזה לא יהיה פשוט, זה משמח אותי שקוראים לי מהקהל, זה מביך אותי, זה מרגש אותי. אני שמח מהחוויות של הקהל, לשחקנים פה"

המאמן הישראלי המשיך: "זו עונה קסומה עבורי, לא היה פשוט, אני בטח מתרגש מזה. בעיקר זה כבוד גדול, לשחק נגד המאמנים האלה, הלוואי שיהיה לי אחוז מההישגים של מסינה. יש לי ביטחון, אני מרגיש מאמן מגובש ויודע מה אני עושה. זה מאוד מחמיא. הרבה שנים חיכיתי להזדמנות הזאת, הרגשתי שאני מוכן לזה. גם השנה, גם פנאתינייקוס, לקחתי סיטואציות לא הכי בטוחות למאמן כדורסל, ידעתי שזו ההזדמנות שלי, גם אם זו לא הסיטואציה המושלמת. לקחתי את זה, את החוויה הקודמת במכבי סגרנו מזמן, בפנתינייקוס, ליאור ואני, עשינו עבודה טובה, הסיבה שלא המשכנו שם לא בטוח שקשורה לכדורסל. כמו בטטריס שהאבנים נופלות במקום אתה ממשיך בזה, כל אחד יודע מה התפקיד שלו, אז זה לא קורה ברגע. זה המון ניסוי ותהייה. זה מעבר ללימוד וההבנה. זה לא רק הרוטציה, שצריך ללמוד את האופי של השחקנים. מי מתאים לאיזה גבוה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. דני מרון
קטש מאושר על גיבוש הסגל. שחקני מכבי חוגגים בסיום/דני מרון

קטש פרגן על למרטין על הופעה טובה: "ג'רל תמיד היה שחקן של משחקים גדולים, הוא הגיע להישגים איפה שהוא לא שיחק, היתרון שלו היה ברור לנו מההתחלה, זה עוד שחקן שהיה צריך להתאים את עצמו לכדורסל האירופאי. היורוליג ברמה גבוהה מאוד. אנחנו סומכים עליו".

לסיום אמר לקראת משחק הליגה ביום ראשון: "אני אוהב את הפועל ירושלים ושמח שהם מצליחים. גם ברמה הטקטית וגם ברמת המועדון זה תמיד כיף ומאתגר".

כפי שפרסמנו הערב בוואלה! ספורט, ווייד בולדווין סיכם על הארכת חוזהו ובקרוב צפויה להתפרסם ההודעה הרשמית בנושא. בשלב זה לא התייחסו לכך למכבי תל אביב, שכאמור ביום ראשון תתארח בבירה אצל הפועל ירושלים במסגרת הליגה וכעבור ארבעה ימים תתארח בליטא אצל ז'לגיריס.

רומן סורקין מכבי תל אביב. דני מרון
מהבולטים בצהוב. סורקין/דני מרון

רומן סורקין על משחק נהדר מבחינה אישית ויכולת קבוצתית נפלאה: "הדברים התחברו לנו וזה מיוחד. אנחנו קבוצה חדשה, רוצים להישאר צנועים ולנצח את המשחקים שנשארו עד סיום העונה. הרגשתי שמחפשים אותי היום, תודה לכולם, ניסיתי רק לעשות את העבודה שלי. פיינל פור? חושבים על המשחק הבא. הלוואי, יש לנו מטרה לנצח כל משחק וזה אומר להגיע גם לשם. השמיים הם הגבול".

על חדר ההלבשה: "תמיד בהיכל זה מיוחד. ראיתי איזה נתון שבארבע שנים האחרונות יש לנו פה נתונים מטורפים. הקהל דוחף אותנו ולא כקלישאה".

אטורה מסינה, מאמן מילאנו. דני מרון
החמיא לצהובים. מסינה/דני מרון

אטורה מסינה סיכם: "ברכות למאמן קטש ולמכבי, הם שיחקו משחק טוב מאוד. כשאתה נותן לקבוצה השנייה 82 אחוזים ל-2 נקודות ו-6 מהלכים של סלים ועבירה, זה לא מה שעושים בהיכל מנורה. במחצית השנייה מצאנו את הכימיה שלנו, את ההגנה הטובה שלנו. שני רגעים הכריעו את המשחק, החטאנו 2 שלשות פנויות בפיגור 6, והחטאנו 4 עונשין בפיגור 10. המשחק נגמר שם"

המאמן הוסיף: "מכבי משחקת טוב מאוד, יש להם אתלטיות מדהימה, וזה עושה את ההבדל ביורוליג, וביחד עם השיטה הטובה יש להם שני גארדים שיכולים ליצור בכל הזדמנות. ברגעים בפלייאוף יש להם את האנשים, ארגון נהדר, אני מאחל להם את הטוב ביותר".

על הסגל הקצר: "שאבון שילדס שיחק שבעה משחקים כל העונה, ג'יג'י דאטומה שיחק ארבעה משחקים כל העונה, קווין פאנגוס נפצע הרבה, בילי בארון נפצע, דבון הול פצוע חודשיים וחצי. תחשבו מה זה לשחק בלי קולסון ולורנזו בראון במשך שלושה חודשים. מצאנו את שבאז, אבל זה היה מאוחר מדי, הוא לא יכל לבוא לפני כריסמס. כשהתחלנו את הריצה עם שבאז, והיינו יותר בריאים, הדברים הגיעו למקומות הנכונים, ואז שאבון נפצע שוב לשבועיים. בלי שום קשר לזה, הפסדנו ארבעה משחקים מול שלושת האחרונות ואז אולי היינו במצב אחר. זה החיים. אתה רוצה להיות במצב טוב יותר גם אם אין לך את הכלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully