וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהוב שוב באופנה: מכבי תל אביב גברה 66:85 על מילאנו

הצהובים במרחק נגיעה מהפלייאוף אחרי ניצחון שישי ברציפות ביורוליג. סורקין (18 נק'), בראון (17 נק' ו-8 אס') ובולדווין (15 נק' ו-6 אס') בלטו אצל קטש. יוכלו להבטיח את המקום בשמינייה במקרה של הפסד אם אחת היריבות על הפלייאוף יפסידו בשישי

לאחר שנודע לה כי לא תוכל להבטיח הערב (חמישי) את מקומה בפלייאוף היורוליג, זאת בשל ניצחונה של ז'לגיריס קובנה על מונאקו, מכבי תל אביב בכל זאת עשתה צעד גדול נוסף אל עבר רבע הגמר עם ניצחון ביתי 66:85 על מילאנו. כאמור, הבטחת רבע הגמר לא התבצעה הערב, אך כן תוכל להיות מושלמת עם תום המחזור ה-32 ביורוליג. זה יקרה בתרחיש של הפסד של באסקוניה (תארח את פנרבחצ'ה), ז'לגיריס (את ולנסיה) או פרטיזן בלגרד (בבית נגד ריאל מדריד). בנוסף לחגיגה בצהוב לקראת העלייה, ווייד בולדווין סיכם על הארכת חוזהו במועדון, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

לורנזו בראון (17 נק' ו-8 אס') פתח חד את ההתמודדות ויחד עם רומן סורקין (18 נק') שהתחיל עם 100% מהשדה, העלו את הצהובים ליתרון מוקדם ברבע ראשון שהסתיים ב-20:29 למכבי. היכולת הנהדרת של הישראלי הגבוה המשיכה גם בפתיחת הרבע השני, ודשון תומאס (9 נק'), אקס הצהובים, החזיר את האיטלקים לעניינים. ווייד בולדווין (15 נק' ו-6 אס'), שסיכם על הארכת חוזהו במועדון, הוביל את חבריו לאחוזים נהדרים בצבע בחצי הראשון שהסתיים ביתרון 36:53 למכבי וללא איבודים.

החצי השני נפתח טוב עבור האיטלקים עם מטווח שלשות בהנהגתו של שבאז נאפייר (15 נק') שבריצת 0:9 צימק ל-6 בלבד. בולדווין צלף שלשה שהעירה את ההיכל והמשחק נכנס לרבע האחרון כשהצהובים עם יתרון 56:66. ג'ון דיברתולומאו (8 נק') הנהיג את המארחת בדקות האחרונות ביתרון שגדל עם ריצת 2:14 ברבע הרביעי, והצהובים עם ניצחון שישי ברציפות - 66:85 על האיטלקים שרשמו חצי שני טוב יותר שלא הספיק.


קלעו למכבי תל אביב: רומן סורקין (87.5% מה-2) 18, לורנזו בראון (8 אס') 17, ווייד בולדווין (6 אס') 15, ג'רל מרטין, ג'ון דיברתולומאו, ג'וש ניבו (10 ריב') ובונזי קולסון (7 ריב') 8 כ"א, ג'ייק כהן 3. סולימאן בריימו ודארן היליארד שותפו ולא קלעו.

קלעו למילאנו: שבאז נאפייר 15, שאבון שילדס (5 ריב') 14, דשון תואמס 9, טימותי לואו קבארוט 8, קווין פאנגוס, ניקולו מלי וקייל היינס 5 כ"א, בילי בארון 4, ברנדון דייויס (6 ריב') 1. סטפאנו טונאט, ג'יאמפאולו ריצ'י ויוהאנס וויגטמן שותפו ולא קלעו.

ג'וש ניבו, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
כנראה שעוד ניצחון אחד יספיק. ניבו/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

עודד קטש עלה בחמישייה עם לורנזו בראון, ווייד בולדווין, בונזי קולסון, ג'ייק כהן וג'וש ניבו. בולדווין וניבו העלו את הצהובים ליתרון מוקדם, בראון דייק מהקו ומכבי התחילה עם יתרון 4:6 על האיטלקים. שאבון שילדס קבר שלשה שהעלתה את מילאנו ליתרון ראשון, אבל דקות נהדרות של בראון וכהן החזירו את היתרון הצהוב וקראו לפסק זמן של אטורה מסינה. ניבו חזר מפסק הזמן עם סל ועבירה, קייל היינס העיר את האיטלקים ורומן סורקין הטביע בקלות וקלע שלשה נדירה בדרך ל-13:23, שלוש דקות לסיום הרבע הראשון. דשון תומאס, אקס מכבי, החזיר את מילאנו לעניינים עם סל ועבירה והצהובים ירדו ביתרון 21:29 ברבע הראשון.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
פתחו היטב. בראון/דני מרון

רבע 2:

תומאס פתח את הרבע השני עם שלשה, סורקין המשיך לחגוג על ההגנה האיטלקית עם סל ועבירה והיתרון הצהוב נשמר עם מאה אחוזים מהשדה של הישראלי. ג'רל מרטין הוסיף נקודות ראשונות הערב, קווין פאנגוס החזיר מהצד השני וקולסון הטביע בקלות בדרך ליתרון דו ספרתי של 29:40. שילדס צלף מהשלוש, ניקולו מלי חדר עד הטבעת והפער ירד ל-9. ג'ון דיברתולומאו קלע שלשה ענקית, בראון הוסיף אחת משלו והצהובים ירדו בעוד מחצית התקפית מופלאה ביתרון 36:53.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. דני מרון
תצוגה התקפית אדירה. בולדווין/דני מרון

רבע 3:

החצי השני נפתח עם שלשה של שילדס, בולדווין דייק מהעונשין ובמהלך יוצא מן הכלל החזיר את היתרון ל-16 הפרש. היינס דייק מהקו בדקות מבולבלות מצד שתי הקבוצות שהחלו לאבד כדורים, אבל שני סלים מחוץ לקשת של שבאז נאפייר הורידו ל-7 בלבד וקראו לפסק זמן של קטש. מרטין חזר עם שלשה מפסק הזמן, אבל מלי המשיך את היכולת הטובה של האיטלקים ברבע השלישי עם סל ועבירה והקטין מחדש את ההפרש. הטבעה של ניבו שסחט גם עבירה העירה את ההיכל, היינס החטיא שלוש זריקות מהקו והרבע הסתיים ב-56:66.

רומן סורקין מכבי תל אביב. דני מרון
הצגה בצבע. סורקין/דני מרון

רבע 4:

פאנגוס ושילדס צימקו ל-6 בפתיחת הרבע האחרון, דיברתולומאו דייק מהקו ושלשה גדולה של מרטין הקפיצה את הקהל הצהוב ביתרון שחזר לדו ספרתי. הריצה הצהובה המשיכה עם 2:12 וסל מחוץ לקשת של קפטן המארחת. בראון וקולסון המשיכו לחגוג ולהגדיל את היתרון כשלאורחת לא היה מענה עם קריסה בדקות האחרונות - 66:85 למכבי תל אביב שמרחק נגיעה מהפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully