וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לישראלים נגד זרים: נקבעו הסגלים לאולסטאר הישראלי

מנהלת הליגה חשפה מי יככבו על הפרקט ומחוצה לו ב-21 באפריל ואישרה חזרה לפורמט הקודם. השחקנים המקומיים יצליחו לשמור על יתרונם ממפגשי העבר מול נבחרת שאר העולם?

כשלושה שבועות לפני שייערך משחק האולסטאר הישראלי בכדורסל לשנת 2023, היום (חמישי) נקבעו הסגלים הסופיים למשחק שיפגיש בין השחקנים הישראלים לשחקנים הזרים בליגת העל.

כזכור, בשנה שעברה התקיים האולסטאר בין נבחרתו של ג'ייקובן בראון לזו של גיא פניני והשנה החליטה מנהלת הליגה לחזור לפורמט הישן. משחק האולסטאר ייערך ביום שישי 21 באפריל בשעה 14:00 בהיכל מנורה מבטחים ויכלול בנוסף הופעות של מיטב האמנים ופעילויות לכל המשפחה.

רומן סורקין מכבי תל אביב מול ג'ייקובן בראון הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ישחקו אחד נגד השני גם באולסטאר. בראון מול סורקין/ברני ארדוב

הסגלים לאולסטאר הישראלי 2023

נבחרת הישראלים: שון דאוסון, סנדי כהן, עמית שמחון, נועם יעקב, נתנאל ארצי, רומן סורקין, מייקל בריסקר, בר טימור, רז אדם, נמרוד לוי, חואקין שוכמן, ועמית זיס.

נבחרת שאר העולם: ג'ו רגלנד, אנתוני היקי, לורנזו בראון, די.ג'יי קופר, ברייס וושינגטון, אריק גריפין, כריס באב, ג'ייקובן בראון, זאק הנקינס, שאבון לואיס, לונדון פראנטס ודייויד אפיאני.

אולסטאר ישראלי 2023. מנהלת הליגה, אתר רשמי
אולסטאר ישראלי 2023/אתר רשמי, מנהלת הליגה

תשעה אולסטארים התקיימו בפורמט זה של ישראלים מול הזרים, כאשר מאזן כל הזמנים עומד על 4:5 לטובת הישראלים, אבל בכל שלושת המפגשים האחרונים, ידם של הזרים הייתה על העליונה. ארבעה מתשעת המשחקים הוכרעו בפער של 5 נקודות ומטה, כולל הארכה באולסטאר 2015, בו ניצחו הישראלים 121:122, בהובלתו של רוברט רות'בארט שנבחר לשחקן המצטיין. במפגש האחרון ב-2019, הזרים השלימו כאמור ניצחון שלישי ברציפות, 130:134, לאחר משחק צמוד ומותח, שכלל לא פחות מ-39 דאנקים ו-48 שלשות והיתרון בו לא עלה על 11 נקודות בשום שלב.

מלבד משחק הכוכבים, יכלול האירוע את תחרות ההטבעות בין הדאנקרים הכי מלהיבים שיש לליגת ווינר סל להציע, תחרות השלשות בהשתתפות הקלעים הכי טובים ועוד הפתעות רבות. נועה קירל, כשבועיים בלבד לפני שתטוס לייצג את ישראל באירוויזיון עם הלהיט ששבר את הרשת "יוניקורן", תופיע במהלך האירוע. הופעות נוספות יהיו של הזמר והרקדן הנפלא סטפן לגר ושל הזמרת העולה אלין גולן. את האירוע ינחו השנה אילנית לוי ואלירז שדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully