וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שתי התל אביביות רמה מעל הליגה, אבל נגד הפועל אפשר לעשות דברים"

מאמן בני הרצליה, אורן אהרוני, התראיין ב-103FM וכיוון לסדרה פוטנציאלית: "הכי חשוב זה להגיע לפלייאוף". וגם: מכת הפציעות והמשרה בנבחרת שחמקה

תקציר יורוקאפ: ורוצלאב - הפועל תל אביב 87:76/ספורט1

בני הרצליה המאוכזבת פספסה את הכרטיס לבית העליון בליגת העל בכדורסל, ותנסה להשיג את אחד משני הכרטיסים הנותרים לפלייאוף דרך הבית התחתון. עם סיום העונה הסדירה, מאמן סגנית האלופה אורן אהרוני התראיין הערב (שלישי) ל-103FM, התייחס למה שעברה הקבוצה עד כה העונה והביט קדימה.

"לצערי הפסדנו שני משחקים קריטיים שמנעו מאיתנו את הבית העליון. עם הדברים שעברנו והתמודדנו, סיימנו בעמדה טובה. צריך לקחת את זה קדימה ולהשיג את הכרטיס לפלייאוף דרך הבית התחתון".

אהרוני התייחס גם לרוברט קרטר, שנפצע בתחילת העונה ושב רק לאחרונה: "החלטנו לעשות לו את השיקום ולרשום אותו בסגל. זו הייתה המחויבות של המועדון, אני מקווה שגם אנדי ואנווליט שסובל מפציעה בגב יחזור ואז יהיו לנו יותר אפשרויות".

"עברנו העונה פציעות של שלושה שחקני מפתח. קודם קרטר, אז קווינטון הוקר שהוא המנוע והברומטר שלנו היה בחוץ לחודשיים, ואז כרטיס באב שבתקופה מאוד קריטית היה חודש וחצי בחוץ. בגלל שיש חבורה מגובשת של שחקנים עם אופי טוב הצלחנו בלי חיזוקים מבחוץ לייצב את הקבוצה. יש מירוץ חימוש מטורף בעיקר בחלק התחתון של הטבלה, אנחנו נשארנו ככה. נותן קרדיט לשחקנים שהרימו את הרמה. התמודדנו עם הרבה דברים לא פשוטים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן בני הרצליה אורן אהרוני. לירון מולדובן
הרצליה מחפשת פלייאוף. אהרוני/לירון מולדובן

על סדרה פוטנציאלית מול מכבי או הפועל תל אביב אם הרצליה תעפיל לפלייאוף: "יהיה קשה לעבור בסדרה. אין ספק שהן מראות עליונות בליגה. אנחנו תחרותיים, רוצים קודם כל להיות בפלייאוף, זה חשוב ושמנו את זה לעצמנו כיעד. לשחק נגד מכבי זה הכי קשה שיש, נגד הפועל לא אגיד שזה יותר קל כי זו קבוצה איכותית אבל עדיין אפשר לעשות דברים. הן ברמה אחת מעל הליגה".

המאמן נשאל האם קורץ לו לעבור למועדון גדול יותר: "בכל הקריירה שלי לא חשבתי יותר מדי רחוק, מתרכז לעשות הכי טוב שיש כדי לסיים את העונה כמו שצריך. יש אופציה הדדית ביני לבין הרצליה בחוזה, זה לא מעסיק אותי".

על כך שלא קיבל את תפקיד עוזר מאמן נבחרת ישראל למרות שהגיע לסיכום: "אני הייתי חמש שנים בנבחרות הצעירות וחושב שעשיתי דברים טובים. הנבחרות הן תמיד בליבי ובדמי, השנה ביקשתי מפיני גרשון לקחת אתנחתא מהנבחרות הצעירות, ואז שהגיעה הפנייה מפיני אמרתי שאני רוצה ומוכן. בסוף לקחו החלטות אחרות אבל הנבחרת היא של כולנו, זה המקום לאחל הצלחה גדולה לאריאל בית הלחמי, הנבחרת היא חלון הראווה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully