וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להפועל ירושלים האולם הכי ביתי בליגת האלופות, ומה סיכוייה לזכות?

המנהלים המקצועיים במפעל החמיאו לקהל האדום, אך נתנו לדז'יקיץ' 7% בלבד להניף את הגביע. הנקינס קיבל קול אחד בשאלה על זהות ה-MVP

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.4/ספורט1

הפועל ירושלים תנסה לעשות הערב (שלישי, 21:00) צעד אל עבר הפיינל פור של ליגת האלופות של פיב"א, כשתארח את א.א.ק אתונה למשחק הראשון בסדרת רבע גמר הפלייאוף.

רגע לפני ששלב שמונה האחרונות יוצא לדרך, ערכו באתר הרשמי של המפעל משאל בין המנהלים המקצועיים של הקבוצות שהעפילו לטופ 16, בניסיון לחזות כדי עונת 2022/23 תגיע לסיומה.

הפועל ירושלים קיבלה 7 אחוז בלבד לזכות בתואר. הפייבוריטית כרגע היא מלאגה, עם 50%, ואחריה טנריפה עם 43%. עם זאת, אולמה הביתי של הירושלמים נבחר לקשה ביותר לשחק בו, עם 39% אחוז מהקולות, הרבה מעל הג'יפ ארנה בווילנה.

אוהדי הפועל ירושלים בכדורסל. ברני ארדוב
הקהל הטוב במפעל. אוהדי הפועל ירושלים/ברני ארדוב

עוד בכדורסל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אלכסנדר דז'יקיץ' לא קיבל אף הצבעה בשאלת המאמן הטוב במפעל. זאק הנקינס קיבל קול אחד בשאלת ה-MVP של העונה (המועמד המוביל - טי ג'יי שורטס מבון, עם 50%), והוכתר כשחקן הפנים הטוב במפעל (43%, הקדים את גיורגי שרמדיני עם 36%). 14% מהנשאלים בחרו בג'ו רגלנד מהפועל חולון כשחקן שהכי היו רוצים שהכדור יהיה אצלו ברגעי ההכרעה, וגם כשחקן הכי מלהיב וכמוסר הטוב בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully