וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב רגועה: "אם ניצמד לשיטה, נהיה במצב טוב"

6.4.2023 / 9:55

ניצחון אצל ז'לגיריס (20:00) יבטיח לצהובים את המקום בפלייאוף היורוליג. קולסון: "מבינים שזה משחק חשוב". ניבו על המומנטום האישי המצוין: "דברים פשוט הולכים היטב". צפו בליל הסדר של הקבוצה בקובנה

תקציר: ריאל מדריד - גרנאדה 75:108/ספורט1

מכבי תל אביב תוכל להבטיח הערב (חמישי, 20:00) את מקומה בפלייאוף היורוליג כשתתארח בליטא אצל ז'לגיריס קובנה במסגרת המחזור ה-33 במפעל. ניצחון יבטיח לצהובים העפלה, אך אם הם יפסידו, הם יצטרכו הפסד של פנרבחצ'ה או באסקוניה כדי לעלות כבר הערב.

הקבוצה הגיעה לליטא אתמול בשעות הערב המוקדמות, וערכה ליל סדר בו השתתפו השחקנים, הצוות המקצועי, היו"ר שמעון מזרחי, המנכ"ל עדלי מרכוס והמנהל עמי ביטון. לצד קריאה בהגדה, הערב לווה בהסברים של האחרון עבור השחקנים הזרים ואפילו הוחבא אפיקומן. לאחר מכן עלו מרבית אנשי המשלחת על רכבים והצטרפו לליל הסדר שארגנה מכבי תל אביב לכ-100 אוהדים שהגיעו עמה לקובנה ויהיו הערב במשחק. היום יקיימו עודד קטש ושחקניו את האימון המסכם, ביחד עם תדריך וידאו כדי לנסות ולשבור את אחת הקבוצות שמתחרות איתה על כרטיס ישיר לפלייאוף.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי עם מנהל הקבוצה עמי ביטון. מכבי תל אביב באינסטגרם, אתר רשמי
מכבי תל אביב עשתה את החג בקובנה. מזרחי עם המנהל עמי ביטון/אתר רשמי, מכבי תל אביב באינסטגרם
שחקן מכבי תל אביב יפתח זיו עם רומן סורקין. מכבי תל אביב באינסטגרם, אתר רשמי
יפתח זיו ורומן סורקין קוראים בהגדה/אתר רשמי, מכבי תל אביב באינסטגרם

"כל משחק בחודשיים האחרונים היה בעל חשיבות גדולה עבורנו", אמר בונזי קולסון, "אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק, מבינים שזה משחק חשוב אבל אנחנו מתכוננים אליו כמו לכל משחק אחר. אנחנו מתרגשים לשחק שם, תהיה אווירה נהדרת. אנחנו צריכים לשחק כמו ששיחקנו עד עכשיו, להמשיך לבנות את המומנטום ולהביא את סגנון המשחק שלנו".

הפורוורד התייחס ליכולת הנהדרת של הקבוצה בתקופה האחרונה: "ההבדל הוא בהגנה שלנו. ברגע שאנחנו משיגים עצירות ויוצאים להתקפות מעבר, זה מעלה את הרמה שלנו. אנחנו ממשיכים להרחיב את המשחק שלנו. צפינו בדו"ח הסקאוטינג, אנחנו מכירים את הסגנון שלהם. אם ניצמד לשיטה שלנו ונניע את הכדור, נהיה במצב טוב".

ג'וש ניבו שיחק בעונה שעברה במדי ז'לגיריס, ועבורו זה יהיה מפגש עם האקסית: "אני מתרגש לחזור, לשחק בפני האוהדים ולראות כמה פרצופים מוכרים. זה אתגר גדול, הם קבוצה טובה מאוד שמשחקת היטב כרגע. אנחנו צריכים להגיע מרוכזים ולהשוות את רמת האינטנסיביות שלהם".

ניבו הוא אחד השחקנים המשתפרים של מכבי לאחרונה: "אני לא חושב שמשהו השתנה. כדורסל זה ספורט של עליות וירידות. יש רגעי שיא בעונה ורגעי שפל, אני פשוט ממשיך בשלי ושום דבר לא השתנה מבחינה אישית, דברים פשוט הולכים היטב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully