וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנזו בראון חושף: "ברוסיה אמרו לי שלא אוכל לשחק כדורסל יותר"

אלוף אירופה וכוכב מכבי תל אביב כיום, סיפר בריאיון על תחילת דרכו בכדורסל האירופי: "הייתי בדכאון במשך חודש או חודשיים"

טנריפה - ברצלונה 79:76/ספורט1

לורנזו בראון ביסס את מעמדו כאחד הכוכבים הגדולים בכדורסל האירופי בשנה האחרונה, בזכות תצוגת הענק ביורובאסקט והיכולת שהוא מגלה העונה במכבי תל אביב, אותה הוא סוחף לעבר הפלייאוף. עם זאת, בריאיון שהעניק הוא סיפר שהיה בעברו בדכאון ממושך לאחר שהתבשר שאין לו ברירה אלא לפרוש מכדורסל.

הרכז האמריקאי (32) החל את דרכו האירופית רשמית בכוכב האדום בלגרד בעונת 2019/20, אבל מסתבר שכשנתיים קודם לכן היה אמור לחתום בקאזאן הרוסית, אלא שהוא לא עבר את המבדקים הרפואיים ואף הומלץ לו להפנים שאין לו ברירה אלא לפרוש מכדורסל.

לורנזו בראון מכבי תל אביב. דני מרון
אלוף אירופה כיום. לורנזו בראון/דני מרון

"זו הייתה הפעם הראשונה שעזבתי כדי לשחק בחו"ל והגעתי לאוניקס. אני לא יודע למה, אבל לא עברתי את הבדיקות הרפואיות, היה לי משהו בגוף. הם אמרו לי שלא אוכל לחזור לשחק כדורסל יותר ושעדיף לי לחזור הביתה ולעבור סדרת בדיקות. חזרתי הביתה ובמשך חודש או חודשיים פשוט ישבתי בדכאון. הייתי בן 25, אולי 26, ולא ידעתי מה אני הולך לעשות בידיעה שכדורסל אני לא יכול לחזור לשחק".

בסופו של דבר בראון עבר לגוואנגז'ו הסינית וממנה התקדם לכוכב האדום בלגרד - והוא מודה שזה לא היה במקרה. "קווינסי מילר שיחק שם שנתיים קודם לכן וראיתי סרטונים. כולם צורחים, שרים, זה היה מדהים. כך היה גם המשחק הראשון שלי, בכל משחק זה ככה. ידעתי שאני אוהב את זה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully