וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה הודיעה על החתמת הסנטר ג'ארוד ג'ונס והגארד כריסטיאן ויטל

עודכן לאחרונה: 1.4.2023 / 20:51

הקבוצה של דרוקר החתימה שני שחקנים חדשים עד תום העונה: הסנטר פתח את העונה בחובנטוד ועבר לקוריאה, הגארד שיחק בליגת הפיתוח של ה-NBA

הפועל חיפה מודיעה על החתמת הגארד  כריסטיאן ויטל. הפועל חיפה, אתר רשמי
הפועל חיפה מודיעה על החתמת הגארד כריסטיאן ויטל/אתר רשמי, הפועל חיפה

הפועל חיפה הודיעה היום (שבת) על החתמתם של שני שחקנים עד לסיום העונה: הסנטר ג'ארוד ג'ונס והגארד כריסטיאן ויטל.

ג'ונס, 32, החל את העונה בחובנטוד בדאלונה ומשם עבר לסוון KT מהליגה הדרום קוריאנית שהסתיימה לאחרונה, במדיה העמיד ממוצעים של 18.1 נקודות, 7.8 ריבאונדים וקלע 50.7% מה-2 ב-29.3 דקות. בעבר שיחק בין היתר גם בליגות העל בצרפת וטורקיה. אם השחרור הבינלאומי יגיע עד יום שני בצהריים, יוכל ג'ונס לערוך את הופעת הבכורה שלו נגד נס ציונה.

שרון דרוקר: "חיפשנו שחקן מגוון ומנוסה בשוק וזה לא היה לא קל. אנחנו שמחים שג'ארוד מצטרף אלינו ובטוחים שיעזור לנו בישורת האחרונה. ההנהלה עשתה מאמץ כלכלי גדול כדי לחזק את הקבוצה ותודתי נתונה להם ובעיקר לאוהדים שחיממו את הלב עם גיוס כספים והראו שייכות ומחויבות למועדון".

הפועל חיפה מודיעה על החתמת הסנטר ג׳ארוד ג'ונס. הפועל חיפה, אתר רשמי
הפועל חיפה מודיעה על החתמת הסנטר ג׳ארוד ג'ונס/אתר רשמי, הפועל חיפה

הגארד כריסטיאן ויטל, 26, מתנשא לגובה של 1.88 מ', ואת העונה החל בראפטורס 905 מליגת הפיתוח של ה-NBA ומשם עבר לסולט לייק סיטי מאותה הליגה. ב-33 הדקות ששיחק בממוצע למשחק הוא קלע 14.6 נקודות, קטף 4.5 ריבאונדים ומסר 3 אסיסטים.

ראובן אלקס המנהל המקצועי: "חיפשנו גארד נוסף שירחיב את האפשרויות שלנו במשחקים שנותרו לנו עד לסיום העונה. אני רוצה להודות לאוהדים שנרתמו בצורה מרגשת לגיוס ההמונים, ואני קורא לכולם להגיע ביום שני לרוממה ולדחוף את הקבוצה לניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully