דן שמיר: "הרגשתי שאני לא רוצה לאמן יותר בחיים"
השיחה הלילית עם אטורה מסינה ("הכניס הכל לפרופורציה"), הדמעות בארוחה הקבוצתית ("ישבנו שלוש שעות ושפכנו את הלב"), העליהום התקשורתי ("כל מה שתגיד ייצא לא בסדר") וההשלמה עם ההפסד ("הכישלון כואב, אבל לא היינו שווים מקום ראשון"). מאמן הפועל חולון בראיון אישי
