וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "אני מחכה לכמה שחקנים". קשר מולדובי מועמד

אוהדי בני יהודה לחוצים מכך שהקבוצה עדיין לא התחזקה. אבוקסיס: "נצרף רק שחקנים שאנחנו מרגישים שייקחו את הקבוצה קדימה". ראדו גינסארי שנמצא בישראל, עשוי להצטרף

יוסי ציפקיס

הלחץ מצד אוהדי בני יהודה ברשתות החברתיות ובפניות לראשי המועדון הולך ומתגבר כל יום. הסיבה ללחץ של האוהדים היא שעדיין לא הוחתמו שחקני חיזוק, למרות שמשחקי מוקדמות הליגה האירופית מתקרבים.

המאמן החדש/ישן, יוסי אבוקסיס, ניסה להרגיע ואמר לוואלה! ספורט: "אני לא מבין - על מה הלחץ? אני לא אחתים שחקנים בינוניים סתם כדי להגיד שהחתמנו. אנחנו רוצים שחקנים שישדרגו את הקבוצה ויש לנו את הסבלנות לחכות להם. כרגע אני מחכה למספר שחקנים שאני חושב שיכולים לקחת את הקבוצה קדימה, אבל יש איתם כל מיני דברים שעדיין לא סגורים".

החשש הגדול בימים האחרונים היה שהבעלים ברק אברמוב ימריא לארה"ב ביחד עם כמה בכירים נוספים במועדון ושבפועל לא יהיה מי שיישאר לנהל משאים ומתנים עם שחקנים. "אנשים יכולים להירגע", הוסיף המאמן. "אני פה יחד עם המנכ"ל כפיר אדרי וכל מי שנרצה נשב אתו למשא ומתן. אם צריך, נעדכן את ברק במה שצריך והוא יאשר".

אנטוניו מרשיץ' שחקן בני יהודה. מגד גוזני
בני יהודה תצליח להיפטר ממנו? מרשיץ'/מגד גוזני

בני יהודה למעשה מתכננת כמה שינויים בסגל. השוער אמיליוס זובאס, הבלם מרקו יובאנוביץ' והחלוץ נריוס ולסקיס אמורים להמשיך, בעוד פדרו גלבאן עזב ואנטוניו מרשיץ' קיבל הודעה שהוא רשאי לחפש קבוצה חדשה. הקרואטי מחזיק בחוזה לעוד שנתיים ובבני יהודה מקווים שיסכים לעזוב ללא דרישה לפיצוי גבוה. מרשיץ' בודק אופציות באיטליה ובגרמניה ואם יקבל הצעה אטרקטיבית, הוא יעזוב ללא בעיות. אם לא יקבל הצעות גבוהות, הוא לא יסכים לוותר על חוזהו ללא פיצוי גבוה.

אחד מהמועמדים להגיע הוא הקשר ההתקפי המולדובי ראדו גינסארי. השחקן בן ה-25 ישחק מחר במדי נבחרת מולדובה נגד ישראל בנתניה וינסה להרשים. גינסארי הוא שחקנה של שריף טיראספול.

הזהובים ממתינים לתשובה ממכבי תל אביב האם היא תהיה מכונה להשאיל שוב את שון גולדברג ועדיין מקווים להחזיר את יונתן כהן לעונה נוספת – למרות שהצהובים הורו לו לפתוח את האימונים בקרית שלום. בני יהודה עוקבת אחרי עוד כמה שחקנים ממכבי תל אביב, אך עד שלא יתברר את מי האחרונה משחררת, לא תעשה פנייה לאחד השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully