וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז מאיר זומן לפתיחת האימונים של מכבי חיפה

6.6.2017 / 9:48

גיא לוזון נוטה להשאיר את שחקן הנבחרת הצעירה, שאמור להתחרות על העמדה עם מגן זר. במועדון נוטים להשאיל את אקפאי. גיא לוזון המריא לספרד כדי להיפגש עם טוני, הנהלת האצטדיון הודיעה: השזרוע ייערך כמתוכנן, יהיה מוכן לפתיחת גביע הטוטו

עריכה: מתן חדד

מגן הפועל אשקלון, רז מאיר, זומן לפתיחת האימונים של מכבי חיפה ב-22 ביוני. כזכור, במועדון החלו לעקוב בתקופה האחרונה אחר מגן הקבוצה והנבחרת הצעירה וכעת גיא לוזון נוטה להחזירו לסגל. מכבי חיפה תחתים בכל מקרה מגן ימני זר, אבל הכוונה היא לתת לשחקן הבית אפשרות להשתלב בקבוצה בהדרגה. עדיין לא התקבלה החלטה לגבי אלון תורג'מן. כרגע, במועדון נוטים להשאיל את הקשר הניגרי אובונג אקפאי, שממתין לתשובה סופית בניגריה. קבוצתו סלובן ליברץ מעוניינת בו לעונה נוספת, אחרי שסיים את העונה עם שלושה שערים בארבעה משחקים.

גילי ורמוט אמור לחתום במהלך השבוע על חוזה לשנתיים. כזכור, הפגישה שהייתה אמורה להיערך שלשום נדחתה ותתקיים היום. חיפה כבר הודיעה לשחקן כי היא מממשת את האופציה עליו, וכעת הצדדים ינהלו משא ומתן על הארכת החוזה משנה לשנתיים. ורמוט, שנחשב לאחת מנקודות האור הבודדות בקבוצה העונה, הודיע כבר בסיום העונה כי כל עוד זה תלוי בו הוא ירצה להישאר במועדון.

רז מאיר שחקן הפועל אשקלון. קובי אליהו
זומן לפתיחת האימונים של חיפה. רז מאיר/קובי אליהו

ומה לגבי שחקני רכש? המשא ומתן עם עומרי בן הרוש נמשך. משיחות עם סוכני שחקנים ניתן ללמוד כי מכבי חיפה בהחלט בונה על ההחתמה שלו, משום שהיא עדיין לא מקדמת מגעים עם מגנים זרים. בן הרוש ייפגש עם ראשי המועדון ועשוי לקבל הצעה לשנתיים בסכומים נמוכים יותר, במטרה לנסות ולהתגבר על המכשול העיקרי בעסקה – אורך החוזה. חיפה מתמקדת כרגע בהחתמת מגן ימני זר. מגן ראיו וייאקנו, קיני, הוא אחד המועמדים להגיע בעונה הבאה. שחקן נוסף שהוצע לאחרונה ללוזון ונמצא ברשימות הוא מגן לאנס הצרפתית דניאל אופארה (26).

המנהל הספורטיבי טוני היה אמור להגיע באמצע השבוע הנוכחי לישראל ולהיפגש עם ההנהלה, אך ההגעה שלו תדחה מעט. יש לציין שגיא לוזון המריא בתחילת השבוע לספרד כדי לפגוש בעצמו את טוני. במועדון השתתפו בצערו של נשיא המועדון יעקב שחר על מות אחיו פרופסור אברהם שחר. עדיין אין התקדמות בנושא אופיר מזרחי ושלומי אזולאי. בחיפה לא מעוניינים לשלם חצי מיליון דולר על הכרטיס של האחרון. בעבר נוצרה מתיחות עם מכבי תל אביב על רקע הניסיון להביא את אזולאי וכעת במועדון ממתינים להחלטה של סגנית האלופה לגביו.

עד הבוקר היה ספק האם, כמו בעונה שעברה, האצטדיון בחיפה יהיה מוכן לפתיחת העונה. בהנהלת האצטדיון הודיעו כי בסופו של דבר השזרוע המיועד ייערך כמתוכנן, יום לאחר משחק הנבחרת מול אלבניה ביום ראשון, כך שהאצטדיון יהיה מוכן לפתיחת העונה הבאה. מנכ"ל האצטדיון אילן פוקס מסר בתגובה: "האצטדיון יהיה מוכן למשחק הראשון של גביע הטוטו. כל המשחקים יערכו בחיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully