וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת יחמירו את הנהלים בעניין שחרור שחקנים עקב סיבה רפואית

7.6.2017 / 7:16

רוב השחקנים שוחררו לפני אלבניה לאחר הודעה למנהל הנבחרת, כעת יידרש אישור רפואי בכתב כפי שמחייב התקנון האתי. השחקנים מודאגים מהיכולת. שהר: "אלבניה נבחרת טובה יותר". בניון בתמונת ההרכב

יוסי ציפקיס

בנבחרת ישראל מאוכזבים מאוד מהיכולת החלשה בתיקו מול מולדובה. חלק מהשחקנים ניסו למצוא נחמה בהפסד של אלבניה ללוקסמבורג והניצחון המפתיע של מלטה מול אוקראינה, אבל לקראת המשחק שיכול לקדם את הנבחרת במאבק על המקום השלישי, אף אחד מהם לא חושב שזו הרמה שהנבחרת צריכה להציג.

"נראינו רע מאוד מהדקה הראשונה ועד הדקה האחרונה. זה מדאיג מאוד, אבל אף אחד לא יזכור את זה אם ננצח בראשון", אמרו בנבחרת. אלישע לוי נכנס לחדר ההלבשה וניסה לעודד. "תרימו את הראש, מעכשיו הראש של כולכם במשחק נגד אלבניה", אמר להם. בנבחרת היו מוטרדים מכך שלמרות שאלישע לוי ערך אימונים מיוחדים לתרגול מצבים נייחים, גם הפעם הנבחרת לא עמדה במבחן. לוי מתכנן לערוך לפחות שינוי אחד בהרכב, כשיוסי בניון עשוי לפתוח. גם בירם כיאל בתמונת ההרכב.

למרות ההצהרות של אלישע לוי ("כל מי שלא נמצא ודיווח על פציעה, אני מאמין לו"), בנבחרת טוענים כי המאמן בהחלט ייקח בחשבון את ההיעדרות של מספר שחקנים ממשחקים מסוימים בקמפיין הזה. בנבחרת מתכוונים לחדד את הנהלים בעניין שחקנים פצועים וטוענים כי מעתה כל שחקן יידרש להמציא אישור רפואי להיעדרות. כך למשל, במהלך הקמפיין הנוכחי הודיעו השחקנים למנהל הנבחרת ישראל שצוצינסקי כי הם פצועים ולכן לא הגיעו למחנה בגרמניה, אך לא כולם שלחו אישור כמתחייב בתקנון למרות שנעשתה התייעצות בעל פה עם רופאי הקבוצות שלהם. בנבחרת מציינים את ההוראה המפורשת בעניין בקוד האתי (סעיף 2 ג') עליו חותמים השחקנים מדי קמפיין, כמתחייב בתקנון. שני שחקנים עליהם כועסים בנבחרת הם בוריס קליימן ואריאל הרוש ונראה כי גם שחקנים נוספים עשויים לאבד את מקומם בקמפיין הזה. "אסור לשכוח שאלישע ממשיך לקמפיין נוסף. שחקנים כאן עושים טעות שתעלה להם ביוקר בטווח הארוך. יש גבול גם לפתיחות של אלישע בעניין הפציעות", אמר גורם בהתאחדות עוד לפני המשחק.

עוד בנושא:

בדקה ה-95: נבחרת ישראל ניצלה מהפסד מביך וסיימה ב-1:1 עם מולדובה
בניון: "מעולם לא ויתרתי על הנבחרת", זהבי: "מולדובה גנבה שער והסתגרה"

- יוסי בניון שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
בתמונת ההרכב. בניון/יוסי ציפקיס

"לא שיחקנו טוב, אבל בואו ניקח את זה כמשחק אימון כי מה שחשוב זה איך נראה ביום ראשון", אמר בן שהר. "הגענו למצבים ויכולנו לכבוש יותר, בסוף גם השוונו ולפחות יצאנו עם משהו. אף אחד לא מייחס חשיבות להפסד של אלבניה, גם אנחנו לא צריכים לדאוג יותר מדי. אלבניה נבחרת טובה יותר. הם צריכים את הניצחון הזה וגם אנחנו".

שהר נשאל מה לא עבד בנבחרת ובאיזה כושר השחקנים נמצאים. "לא התחלנו טוב את המשחק, היינו רכים בהתחלה. המשחק הזה היה טוב יחסית לכושר של סוף העונה. שחקנים היו בפגרה קצרה ובאו. הייתה לבאר שבע עונה קשה ואינטנסיבית, היו לנו משחקים באירופה ובליגה. זה לא תירוץ כי אנחנו מקצוענים, אנחנו שחקני נבחרת ושום תירוץ לא יתקבל בראשון אם לא ננצח. אני יכול להבטיח שביום ראשון ניתן יותר ונעבוד קשה יותר. הייתה כאן אווירה של משחק אימון. זה לא קל, אבל באנו כדי לשחק ולהיכנס לכושר משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully