וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "מעולם לא ויתרתי על הנבחרת", זהבי: "מולדובה גנבה שער והסתגרה"

6.6.2017 / 22:33

קשר מכבי תל אביב חגג את הופעתו ה-98 אחרי ה-1:1 מול מולדובה. אלישע לוי: "נסיק את המסקנות לקראת אלבניה ואם צריך להחליף, אז נחליף". טל בן חיים: "נצטרך להרים את הרמה"

יוסי ציפקיס

נבחרת ישראל נמנעה הערב (שלישי) ממבוכה גדולה, כאשר חילצה 1:1 במשחק הידידות מול מולדובה בנתניה בזכות פנדל מפוקפק של בן שהר בדקה ה-95. החלוץ ציין את שערו השביעי במדים הלאומיים (בהופעתו ה-40) אבל אלישע לוי צריך להיות מודאג מאוד לקראת המשימה החשובה באמת: משחק מוקדמות המונדיאל מול אלבניה ביום ראשון בחיפה. עידן ורד ערך הופעת בכורה וסחט את הפנדל, בעוד שיאן ההופעות יוסי בניון חזר לנבחרת אחרי שנה ושלושה חודשים ונכנס כמחליף למשחקו ה-98.

עוד בנושא:

לפחות זה לא נגמר בהפסד: ישראל חילצה 1:1 מול מולדובה

שהר חוגג/יוסי ציפקיס

מאמן הנבחרת אלישע לוי סיכם: "אני לא יודע אם אני מוטרד, אבל זה משחק אימון. זה משחק הרצה. יש דברים טובים ויש דברים פחות טובים, אבל זה היה משחק פחות חשוב, המשחק החשוב הוא מול אלבניה. אני לא חושב שיש בעיה של חוסר מוכנות או גישה. נבוא אחרת למשחק הבא. כמו שהיו דברים לא טובים, אני חושב שיש הרבה דברים להישען עליהם. נשארנו עד הסוף במשחק ולא ויתרנו. אחרי החילופים נראינו טוב יותר והצלחנו גם להשיג שוויון. נתקן את הדברים לקראת אלבניה. לוקסמבורג 140 ומשהו בדירוג והיא ניצחה את אלבניה. לא הפסדנו בסוף וזה הדבר הטוב. נסיק את המסקנות הדרושות ואם צריך להחליף, אז נחליף. בקמפיין הזה ספגנו נגד ספרד שער אחד ממצב נייח ועכשיו במשחק ידידות. אנחנו נסתכל בווידאו ועד עכשיו לא ספגנו הרבה במצבים נייחים ונקווה לשמור על זה".

על חזרת הוותיקים אמר: "אין לי ספק שטל בן חיים שיחק טוב במחצית הראשונה, יוסי נכנס והביא הרבה ניסיון ותחכום. הם שני שחקנים עם הרבה ניסיון. אני הייתי מרוצה מהם. אנחנו מעריכים את האוהדים שבאו. אני בטוח שנגד אלבניה הקהל יבוא וידחוף אותנו. בסופו של דבר, זה היה משחק אימון וכך צריך להתייחס לזה. ברור שהיכולת הזו לא תספיק נגד אלבניה, אבל אני בטוח שתהיה יכולת אחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
- יוסי בניון שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
"כיף לחזור". יוסי בניון/יוסי ציפקיס

יוסי בניון, שנכנס כמחליף וענד את סרט הקפטן, אמר בסיום: "מבחינה אישית כיף תמיד לחזור לנבחרת וחיכיתי לרגע הזה הרבה זמן. רצינו להיראות טוב יותר ולנצח, אבל זה חלק מהכדורגל. נצטרך להשתפר וללמוד מזה. זה לא עניין של לחץ, תמיד כשאתה לובש את המדים של הנבחרת, אתה רוצה לשחק טוב ולתת לקהל ליהנות. רצינו שיהיה הרבה יותר קהל ואני מקווה שבמשחקים הבאים הקהל יבוא כי אנחנו צריכים אותו. גם במחצית הראשונה היו לנו מצבים ויכולנו לכבוש את השער הראשון. אם היינו מנצחים היום 0:3, זה אומר שהיינו מביסים את אלבניה? זה יהיה משחק שונה לגמרי, אני חושב שזה משחק אחר לגמרי. זה משחק עם הרבה יותר אדרנלין. אנחנו חייבים את הקהל שלנו באצטדיון בחיפה ביום ראשון".

על זימונו המחודש אמר: "מעולם לא ויתרתי על הקריירה בנבחרת, תמיד אמרתי שאני אעשה הכול כדי להיות בנבחרת. אני שמח מאוד שאלישע נתן לי את ההזדמנות לחזור לסגל. אם הייתי מתעסק במה שאנשים אומרים עליי... אני אף פעם לא ויתרתי, לשמחתי הצגתי יכולת טובה בחודשים האחרונים. עצם זה שראיתי את השם שלי בסגל לנבחרת לקראת המשחקים האלה זה היה אחד הרגעים המשמחים בקריירה שלי. לא משנה אם אני אשחק או לא, אני רק רוצה שננצח את אלבניה".

טל בן חיים: "היה לי חשוב מאוד לחזור לנבחרת, אני שמח לחזור ואנחנו מסתכלים קדימה ליום ראשון. הכול לטובה, אלישע אמר שננתח את המשחק ונלמד ממנו ונגיע מוכנים יותר למשחק ביום ראשון. יריבה נחותה על הנייר, ראינו אתמול או שלשום שלוקסמבורג ניצחה את אלבניה ואנחנו מכירים את יחסי הכוחות. אני מסכים שנצטרך להרים את הרמה. אנחנו מודעים לזה ונעשה הכול כדי לנצח. יש מאמן שקובע ואני מעריך את מה שהוא קובע ומכבד את זה. לי נשאר רק לעבוד קשה ולהוכיח על המגרש. אני שמח שהוא הזמין אותי ונתן לי את ההזדמנות להוכיח את עצמי. אני מקווה מאוד לשחק נגד אלבניה, אני מוכן לעזור לנבחרת. הכי חשוב שננצח. נלמד מהדברים הטובים ומהטעויות ונגיע מוכנים".

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי מאוכזב. יוסי ציפקיס
לא מסכים שהיכולת הייתה חלשה. זהבי/יוסי ציפקיס

קפטן ישראל ערן זהבי אמר: "אני לא מסכים לגבי זה שהיכולת הייתה לא טובה. בסך הכול הם גנבו שער במצב נייח ועמדו מאחורה במשך כל המשחק וקשה לפרוץ את ההגנה הצפופה הזו. אולי זה יותר מדי בראש אצלנו ואנחנו יותר מדי לחוצים במצבים נייחים. אני מקווה שנגד אלבניה זה לא יקרה. אני מקווה שזה לא יקרה במאני טיים. אין הוקוס פוקס, 90% מהשחקנים פה אחרי עונה קשה וזה משחק ידידות כשיש משחק מול אלבניה בעוד חמישה ימים ולא היה הרבה קהל. אני בטוח שהאנרגיות בעוד חמישה ימים יהיו הרבה יותר גבוהות".

כשנשאל האם הנבחרת לא מעניינת את אוהדי הכדורגל בישראל, אמר זהבי: "אני חושב שהנבחרת מעניינת מאוד את העם, הקהל הגיע. בסך הכול זה משחק ידידות באמצע השבוע בנתניה, לא קל להגיע לפה. אני בטוח שביום ראשון בשעה 22:00 בחיפה תהיה אווירה הרבה יותר טובה. אני חושב שהסיכויים נגד אלבניה הם 50-50, אני חושב שהלחץ הוא עליהם אחרי שניצחנו אותם שם. נבוא כדי לנצח ולהיראות הרבה יותר טוב".

זהבי התייחס להיעדרויות של חלק מהשחקנים ואמר: "אני מאמין שמי ששוחרר מהנבחרת הוא כנראה פצוע. אני לא רוצה להאמין ששחקנים בורחים מהנבחרת בשביל עוד ימי חופשה. במשך חמש שנים ברציפות היו לי בכל פעם רק 12 ימי חופשה. מי שרוצה להיות שחקן ברמות הכי גבוהות, צריך לדעת לבוא לנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully