וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בן חיים ויצחקי קיבלו הצעות מקוצצות, צפויים להישאר

5.6.2017 / 14:36

בקבוצה החליטו שבשל גילו של הבלם (35) הוא יקבל הצעה הנמוכה ממה שהרוויח בשנתיים האחרונות. הערכה: ירוויח בסביבות 350 אלף דולר בחוזה החדש. הצעה מופחתת הוגשה גם לחלוץ הוותיק

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב הציעה לטל בן חיים הבלם חוזה לעונה הבאה בשכר נמוך יותר מזה שהיה לו בשנתיים האחרונות. על אף העונה המצוינת של בן חיים, שבסופה גם זומן לסגל נבחרת ישראל, החליטו בקבוצה שבשל גילו המתקדם של בן חיים (35), הוא יקבל הצעה הנמוכה ממה שהרוויח בשנתיים האחרונות.

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים הבלם. ברני ארדוב
הגיעו לעמק השווה. בן חיים/ברני ארדוב

יש לציין כי עדיין מדובר בחוזה מאוד מכובד הנע סביב 350 אלף דולר לעונה, אך כאמור הוא מקוצץ ביחס למה שבן חיים הרוויח בשנתיים שעברו. בין הצדדים מתקיים כעת משא ומתן ונראה כי בסופו של דבר בן חיים יחתום במכבי תל אביב מאחר שהוא רוצה להמשיך ולשחק בקבוצת נעוריו. במידה שכך יקרה זה יהיה הישג עבור הבלם שכבר היה בדרך החוצה מהצהובים כמה פעמים בשל רצונו של ג'ורדי קרויף לאייש את העמדה שלו בשחקנים אחרים.

"ברור שהעונה האחרונה שינתה גם את המחשבה של ג'ורדי לגבי טל", אמר היום גורם בכיר בקבוצה. במכבי תל אביב מחכים להתרת החוזה של ליטו וידיגאל ואז יוכרז על המשך דרכו של ג'ורדי קרויף בקבוצה כשמיד לאחר מכן תיסגר העסקה מול עומר אצילי שכזכור הודיע היום להפועל באר שבע שהוא מוותר על ההצעה שלהם.

הקבוצה הגישה הצעה מופחתת לעונה נוספת גם לחלוץ ברק יצחקי, שגם הוא עשוי להמשיך במועדון עוד עונה תמורת שכר של בסביבות 230 אלף דולרים. בשלב הזה עוד לא התחיל מו"מ עם השחקן שנמצא בחו"ל. כמו כן, אין עדיין עם מי לנהל את המו"מ משום שמכבי לא התגבשה עדיין מבחינת הצוות המקצועי והניהולי שלה.

בתוך כך, המועדון הודיע על שינוי בסידורי ההושבה של הקהל לקראת העונה הקרובה. המועדון החליט במסגרת הפקת הלקחים מעונה 2016/17 להעביר את מקום הושבת קהל החוץ לפינת המגרש במפלס העליון והתחתון (גושים 101-102 ו – 201-202), על מנת למנוע את הושבתו מעל קהל אוהדי מכבי תל אביב. בנוסף, המועדון הודיע על המשך שיטת הניקוד שמאפשרת לאוהדים שמלווים את הקבוצה למשחקי החוץ לקבל עדיפות ברכישת כרטיסים במשחקים נבחרים. שיטת הניקוד החליפה את שיטת ההגרלה שבוצעה עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully