וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי גורקה חתם לעונה נוספת בבני הרצליה: "זה הבית השני שלי"

6.6.2017 / 19:57

הקבוצה מהשרון הודיעה על הארכת ההתקשרות עם המאמן שהצעיד אותה למקום החמישי בתום העונה הסדירה, כאשר להרצליה תהיה אופציה להאריך את החוזה בשנתיים. המועדון מימש את האופציה על גרין

one

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של בני הרצליה ברבע הגמר מול מכבי תל אביב

בני הרצליה הודיעה הערב (שלישי) על חידוש חוזהו של מיקי גורקה. המאמן הוחתם לעונה נוספת, עם אופציה לשנתיים נוספות. החוזה החדש הופך את גורקה למאמן בעל הרצף הארוך ביותר בקבוצה אחת בליגת העל.

גורקה בן ה-44 החל את דרכו במועדון בעונת 2014/15 כעוזר מאמן וסיים את העונה כמאמן ראשי, תפקיד בו הוא מחזיק מאז. בעונה החולפת רשמה הרצליה מאזן 15:18, סיימה במקום החמישי בעונה הרגילה למרות מכת פציעות קשה של מספר שחקנים מובילים והעפילה בפעם השנייה ברציפות לפלייאוף.

בנוסף לגורקה, הקבוצה בחרה לממש את האופציה על הגארד האמריקאי טוריאן גרין, שיישאר בשרון בשנתיים הקרובות. הוא רשם העונה 13.6 נקודות ו-4.2 אסיסטים למשחק.

מיקי גורקה בני הרצליה. ברני ארדוב
המאמן בעל הרצף הארוך ביותר בקבוצה אחת. מיקי גורקה/ברני ארדוב

הכחולים-לבנים מהשרון גברו לפחות פעם אחת על כל קבוצות הליגה והמשיכו במגמת קידום הצעירים, כאשר אחרי פריצת הדרך הגדולה של כרם משעור, דני רובין ויפתח זיו בעונה שעברה, הפכו העונה אור לאומי ותום מעיין לשחקנים משמעותיים בליגה וגם די.ג'יי שארפ ויריב עמירם תרמו את חלקם בשלהי העונה. בנוסף, עלתה הרצליה לרבע גמר גביע המדינה וחזרה לשחק באירופה לראשונה מאז 2009, שם עלתה לסיבוב השני ביורופקאפ.

לפני הגעתו להרצליה, שימש גורקה כעוזר מאמן בעירוני נהריה ובמכבי חיפה, אותה גם הדריך כמאמן ראשי במשך כשנה. לאחרונה הוא ציין 100 משחקים כמאמן ראשי בליגת ווינר סל ומאזנו עומד על 48 ניצחונות לעומת 53 הפסדים.

"אני שמח להישאר ומודה מאוד על האמון של משפחת רקנאטי ואלדד אקוניס בי", אמר גורקה. "בני הרצליה הפכה להיות הבית השני שלי בשלוש השנים האחרונות ואני שמח וגאה להמשיך לעונה רביעית. אני מקווה ומאמין שנמשיך במגמת השיפור ובדרך המיוחדת שלנו מהשנים האחרונות, בתקווה שבעונה הבאה נתקדם עוד צעד קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully