וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: התמונה שוברת הלב של בנו של טיוטה, גריזמן לא מפרגן

בנו של השחקן שנפטר לאחר שליבו כשל במהלך אימון צולם עם חולצה לזכרו, חלוץ אתלטיקו היה היחיד בסגל נבחרת צרפת שלא בירך את וראן על זכייתו בליגת האלופות. דונארומה נאלץ לדחות את הבחינות

AP

אברה ופרדיננד משתעשעים

ריו פרדיננד פרסם סרטון מחדר ההלבשה, ממשחק ההוקרה שנערך לכבוד מייקל קאריק, ונראה שהאווירה שם הייתה מצוינת. במהלך הסרטון, פטריס אברה טוען שבלם העבר נמצא היום בכושר טוב יותר משהיה כשחקן פעיל.

דונארומה מציג: כדורגל לפני מבחנים

שוער מילאן נאלת לדחות את הבחינות שלו בבית הספר בחודש, לאחר שגילה שהוא נכלל בסגל נבחרת איטליה ליורו עד גיל 21 שייערך הקיץ.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

התמונה שוברת הלב של בנו של טיוטה

בנו בן ה-3 של שייק טיוטה, שמת ביום שני גיל 30 לאחר שליבו כשל במהלך אימון קבוצתו בסין, הגיע יחד עם אימו למתחם האימונים של ניוקאסל, שם שיחק אביו שש שנים וחצי (ובאותה תקופה גם נולד הבן). המועדון העניק לו חולצה מיוחדת של הקבוצה, עליה נכתב: "נוח על משכבך בשלום, אבא". תמונתו של הילד, כאשר הוא לובש את החולצה, ריגשה רבים ברחבי העולם.

גריזמן התקשה לפרגן לרפאל וראן

נבחרת צרפת התכנסה לקראת צמד המשחקים שתקיים בימים הקרובים, והמצטרף האחרון לסגל היה בלם ריאל מדריד, שקיבל אישור להגיע יום אחרי יתר חבריו מכיוון שרק שבת האחרונה שיחק בגמר ליגת האלופות. עם הגעתו, בירכו אותו המאמן דידייה דשאן וחבריו לנבחרת על הזכייה בתואר האירופי, ורק גריזמן התקשה לשים בצד את היריבות העירונית וסירב ללחוץ את ידו. גם כאשר ישבו השחקנים מסביב לשולחןם ומחאו כפיים לווראן, היחיד שנמנע מכך היה חלוץ אתלטיקו, שאף התגאה בכך בטוויטר. בקעים בטריקולור?

המחווה של שחקניות ארצות הברית בכדורגל

מילי הרננדס בת ה-8 נפסלה מהשתתפות בטורניר כדורגל מכיוון שהיא "נראית כמו בן". אבי וומבך ומיה האם הזמינו אותה ברשתות החברתיות לבוא להתארח במחנה הנבחרת הלאומית.

אלכסיס סאנצ'ס כפי שעוד לא ראיתם

כוכב ארסנל ישב על כיסא האיפור מספר שעות כדי לשוות לעצמו מראה של אדם זקן בשביל פרסומת חדשה. התוצאה לפניכם:

"שני רונאלדו טובים מאחד"

בזמן שכריסטיאנו רונאלדו יככב על עטיפת המשחק פיפ"א 2018, רונאלדו הברזילאי יהיה זה שיופיע על גרסת האגדות של המשחק. המשפט שבכותרת נכתב על ידו בפוסט שפרסם באינסטגרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully