וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפה: "זידאן וריאל מדריד ידעו שאני עוזב לפני שאני ידעתי"

אחרי עשר עונות ברציפות במועדון, הבלם הפורטוגלי יעזוב הקיץ את אלופת אירופה בטונים צורמים. בראיון בספרד הוא עקץ את המאמן, פרגן לאוהדים והתייחס לתקרית מול חטאפה: "מעשה מכוער שלי"

AP

אחרי עשר עונות רצופות במדים הלבנים, פפה יעזוב את ריאל מדריד הקיץ, ככל הנראה לטובת פריס סן ז'רמן. בלם נבחרת פורטוגל מסיים אומנם את חוזהו במועדון, אך מסתבר שיש לו בטן מלאה על הדרך שבה החליטה אלופת אירופה להיפרד ממנו.

בראיון שערך ל"קאדנה קופה", פפה תקף: "לא אגיד שלום לזידאן משום שהוא וריאל מדריד ידעו שאני עוזב לפני שאני ידעתי. האוהדים תמיד היו איתי וזה הדבר הכי הכי חשוב שאזכור ואנצור כל חיי".

פפה דיבר על עתידו: "פרק אחד בקריירה שלי הסתיים ועכשיו פרק חדש מתחיל. עדיין לא חתמתי בשום קבוצה, יכולתי לעשות זאת לפני כן אבל רציתי לחכות כדי שלא להחליש ולערער את הקבוצה. יש לי הרבה הצעות, גם מאנגליה".

עוד בנושא:

דיווחים בספרד: פפה בדרך לפריס סן ז'רמן
אחת הגדולות בהיסטוריה: ריאל מדריד סגרה עונה חלומית עם מחצית לפנתיאון
פרס: "זידאן צריך להישאר בריאל לנצח", רונאלדו עונה למבקרים

פפה ריאל מדריד. רויטרס
עוזב בטונים צורמים. פפה/רויטרס

הבלם נשאל גם על אותו משחק מפורסם מול חטאפה, שבו הוא בעט בצורה מכוערת בפרנסיסקו קסקוורו כשזה שכב על הרצפה: "תמיד הגנתי על ריאל מדריד בציפורניים ובשיניים. בלם זו עמדה מאוד מסובכת, תמיד הגנתי בצורה חזקה. מה שקרה מול חטאפה היה מעשה די מגעיל שלי".

על היחסים עם זידאן: "אני לא מאשים אף אחד, מה שזידאן עשה בריאל מדריד הוא מדהים, אבל יש דברים שלא הבנתי, מדוע נעלמתי מהקבוצה?".

אחרי שהיה בלם הרכב קבוע לצידו של סרחיו ראמוס, מעמדו של פפה התערער מאוד אצל זידאן דווקא אחרי שהציג יכולת פנטסטית ביורו בו הוא זכה עם רונאלדו בנבחרת פורטוגל. פפה רשם העונה 13 הופעות בלבד ב-11 של זידאן בליגה, באחרונה שבהם הוא גם כבש בדרבי מול אתלטיקו מדריד אך גם זה היה אילוץ עד שרפאל וראן התאושש מהפציעה שלו והדיח את הפורטוגלי מההרכב.

ובינתיים, ב"אס" המדרידאי מדווחים שריאל מדריד הגישה הצעה שלישית בסכום של לא פחות מ-135 מיליון יורו עבור קיליאן אמבפה חלוצה של מונאקו, שלמרות כל ההצעות עליו צפוי להישאר בשורות אלופת צרפת עונה נוספת. הבלאנקוס הציבו לעצמם מטרה להחתים חלוץ בקיץ כאשר מי שעשוי להיות תחליף לא רע בכלל לאמבפה הוא פייר אמריק אובמיאנג, חלוצה של בורוסיה דורטמונד שנמצא חזק על הכוונת של אלופת אירופה וכבר הודיע למועדון הגרמני על כוונתו לעזוב אותו הקיץ.

עוד באותו נושא

לא התאפק: העקיצה של רונאלדו למסי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully