וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל מבהיר שהוא נשאר בריאל מדריד: "אני שמח כאן"

הוולשי ביטל את השמועות על מעבר אפשרי למנצ'סטר יונייטד: "הקבוצה זוכה בתארים ואני מאושר". על החזרה מהפציעה: "עשיתי אימונים כפולים, הייתה עונה ארוכה והקרסול צריך לנוח". וגם: האם רונאלדו הטריל את מסי?

AP

אלופת אירופה הטרייה ריאל מדריד חגגה אתמול (ראשון) עם אוהדיה את הזכייה השנייה ברציפות וה-12 בסך הכול בתואר הנחשק מכולם וכעת, היא יכולה להתחיל לחשוב על העתיד. הבלאנקוס יודעים שייאלצו להיפרד בקיץ מכמה שחקנים שלא ממש מרוצים ממעמדם בקבוצה, אבל מי שצפוי להישאר, בניגוד לשמועות שצצו לאחרונה, הוא גארת' בייל.

לאחרונה עלו לא מעט דיווחים על כך שמנצ'סטר יונייטד רוצה להביא את השחקן השני הכי יקר אי פעם ומוכנה לשלם עליו סכום שיא של 100 מיליון ליש"ט, אולם הכוכב הוולשי, שהעביר חלקים גדולים מהעונה פצוע ולא פתח במשחק הגמר שנערך בשבת בעיר הולדתו, לא מתכנן ללכת לשום מקום.

עוד בנושא:

ריאל חגגה את הזכייה באלופות, זידאן: "בזכות האמונה של האוהדים"
קבלת פנים מרגשת ליובנטוס, ונטורה: "90 דקות לא מבטלות עונה"

שחקני ריאל מדריד גארת' בייל, סרחיו ראמוס חוגגים. רויטרס
נהנה מההצלחה. בייל חוגג בגמר/רויטרס

בייל סיכם באוקטובר האחרון על הארכת חוזהו בריאל עד קיץ 2022 ובריאיון שהעניק לאחר הזכייה בצ'מפיונס הוא אמר: "חתמתי בריאל על חוזה ארוך טווח. המשפחה שלי מאוד שמחה וגם אני, כך שנמשיך עם זה. הקבוצה זוכה בתארים ואני מאושר".

על מצב הכשירות שלו אמר בייל: "עשיתי אימונים כפולים במשך 3-4 שבועות במטרה להגיע מוכן לגמר ולהתאושש מהניתוח. אני עוד לא ב-100 אחוז כשירות, אבל אוכל לנוח קצת בקיץ ולעשות עוד שיקום כדי להגיע לעונה הבאה חזק יותר. הייתה לי עונה קשוחה, עם המון כדורגל ופציעות, אבל המטרה המרכזית מבחינתי כרגע היא לסדר את הקרסול ולתת לו את המנוחה הנחוצה. חזרתי למגרשים מהר מדי בפעם הקודמת, אבל עדיין סיימתי את העונה שמח. נהדר לסיים עם עוד תואר".

על המקום של ריאל הנוכחית בהיסטוריה אמר בייל: "זכינו בצ'מפיונס שלוש פעמים בארבע שנים, אז ברור שאנחנו צריכים להיחשב כאחת הקבוצות הגדולות אי פעם. אבל כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה להמשיך לעבוד קשה, בתקווה שיגיעו עוד תארים. אני חושב שאנחנו יכולים להשתפר. אנחנו עדיין קבוצה יחסית צעירה ויש לנו סגל נהדר, לא רק ב-11 הראשונים, כך שאם יש פציעות, תמיד יש אנשים שיכולים לעשות את העבודה. אנחנו חזקים ומלאי ביטחון והתכנית היא להמשיך לנצח. המועדון שלנו הוא הגדול בתולדות ליגת האלופות ועכשיו הוא גדול קצת יותר. כיף להיות חלק מזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

האם רונאלדו הטריל את מסי?

אחרי ההצגה שלו בגמר ליגת האלופות, ברשת עלתה קריקטורה שבה מסי כאילו מגיש לרונאלדו את כדור הזהב. הפוסט הזה זכה לאלפי לייקים, אחד מהם היה של לא אחר מאשר רונאלדו עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully