וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי אוחנה יוצג הערב, ווילפרד מוקה עשוי להגיע

6.6.2017 / 9:46

הקונגולזי יכול לשחק בעמדות הבלם והקשר האחורי, למרות מאזן עגום כשהוא מתופקד במרכז המגרש. ז'זניצ'אק מחזיק בהצעה מטורקיה ומתלבט. אוחנה יוצג ב-18:15 (שידור ישיר בוואלה! ספורט)

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

בבית"ר ירושלים מתלבטים כיצד להשלים את סגל הקבוצה לקראת העונה הקרובה. מחר (רביעי) תחל הקבוצה להתאמן באופן לא רשמי ובסוף החודש הבא היא כבר תשחק במוקדמות הליגה האירופית. בשלב זה לקבוצה יש 16 שחקני שדה בלבד.

ההתלבטויות הן בכמה מישורים ונוגעות בעיקר למצבת הזרים של הקבוצה. בקבוצה מאוד רוצים לצרף חלוץ ובלם, אבל צירוף של שני זרים בעמדות הללו יגרמו לכך שלקבוצה יהיו שבעה זרים. כך או כך, הבלם הפולני יקוב ז'זניצ'אק, שביום ראשון זכה עם לגיה ורשה באליפות חמישית בקריירה, עדיין לא החליט אם הוא מעוניין להגיע מכיוון שעל פי דיווח בפולין הוא מחזיק בהצעה גם מטורקיה.

לאור ההתפתחויות, הבלם הקונגולזי של סטיאווה בוקרשט, ווילפרד מוקה, חזר לתמונה. מוקה יכול לשחק גם כקשר אחורי ואם בית"ר תחתים אותו, יכול להיות שקלאודמיר יעזוב כדי לפנות מקום לחלוץ זר. יש לציין שמוקה שיחק העונה חמישה משחקים כקשר אחורי וסטיאווה בוקרשט הפסידה בארבעה מהם.

אלי אוחנה יוצג הערב (18:15, שידור חי בוואלה! ספורט) במסיבת עיתונאים רשמית. אוחנה כבר עובד בצמוד לאלי טביב מתחילת השבוע. בבית"ר ממתינים לפגישה צפויה שלו עם ראשי מכבי תל אביב על מנת לקבל הבהרות בנוגע לשחקנים. "כרגע הרבה דברים באוויר עד הפגישה עם מכבי תל אביב, כולל בנוגע לשלומי אזולאי" אמרו במועדון.

ביומיים האחרונים טביב ואוחנה נפגשו מספר פעמים עם ניר חפץ להתייעצות בנושאי שיווק ואסטרטגיה. סוכם שהם שהם ימשיכו להסתייע בו גם בעתיד הקרוב ולאחר מכן ייבחן המשך שיתוף הפעולה.

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, מול שחקן לגיה ורשה, יקוב ז'זניצ'אק. AP
מתלבט. ז'זניצ'אק מול רונאלדו השנה בליגת האלופות/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully