וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ברצלונה מוכנה לשלם לקרויף פי שלושה משכרו במכבי תל אביב"

בקטלוניה חושפים פרטים על ההצעה: מועדון הפאר מוכן לשלם שכר גבוה ולתת סמכויות נרחבות בכפוף לרוברט פרננדס. מסי מצדד בצירופו אחרי שהכניס את המנהל המקצועי הנוכחי ל"רשימה השחורה"

AP

בווידאו: ארנסטו ואלוורדה מוצג כמאמן ברצלונה

שאלת עתידו של ג'ורדי קרויף ממשיכה לרחף מעל מכבי תל אביב, בעוד המנהל המקצועי נמצא בברצלונה וחרושת השמועות לגבי האפשרות שיצטרף למועדון הפאר הקטלאני נמשכת. הבוקר (רביעי) מפרסם עיתון "דיאריו גול" פרטים חלקיים על ההצעה שהגיש כביכול הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו למנהל המקצועי של מכבי תל אביב. "בכל מקרה, מדובר בהצעה כספית שגבוהה לפחות פי שלושה מהשכר שלו במכבי תל אביב. כדי להבטיח שג'ורדי יגיע לברצלונה, ברתומאו מוכן להעניק לו פחות או יותר את אותן סמכויות כמו שהיו לו בישראל. החיסרון היחיד הוא שיצטרך לעבוד ככל הנראה תחת רוברטו פרננדס, ולא יהיה האוטוריטה העליונה", נכתב.

בדיווח נטען כי הרצון של ברצלונה לשלב את קרויף נובע משתי סיבות עיקריות: האחת היא הרצון לכבד את זכרו של יוהאן ו"לסגור חשבונות פתוחים מהעבר", והשנייה היא באופן מפתיע למדי דרישתו של לאו מסי לצוות למנהל המקצועי הנוכחי רוברט פרננדס אושייה נוספת שתחפה על החסרונות שלו. על פי הניסוח המדויק, "מסי הכניס את פרננדס לרשימה השחורה שלו בעקבות כישלון הרכש בשנים האחרונות, ובמקרה הטוב מוכן שהוא יישאר עם סמכויות מופחתות".

עוד בנושא

פיקה עקץ: "אי אפשר להשוות את התארים של ריאל מדריד אלינו"
במכבי ת"א טוענים: "אם לאלברמן היתה סבלנות, הוא היה מקבל הצעה הוגנת"
מכבי חיפה פנתה רשמית למכבי תל אביב בעניין שלומי אזולאי

ג'ורדי קרויף. GettyImages
ברצלונה מחזרת. קרויף/GettyImages

קרויף, אם כן, עשוי להיכנס לחלל הזה ולעבוד בצוותא עם המנהל המקצועי של ברצלונה, כשבכלי התקשורת בקטלוניה מציינים לטובה את טביעת העין שלו למאמנים. רק אמש קיבל פטר בוס מינוי יוקרתי כמאמן דורטמונד, ובכך הצטרף גם לפאולו סוזה שעבד תחת קרויף בעבר והפך למאמן מוערך בכדורגל העולמי.

"הרשימה השחורה" של מסי, אגב, כוללת לא רק את המנהל המקצועי. ב"ספורט" פרסמו הבוקר את רשימת המוזמנים של לחתונה של הפרעוש, ובאופן מפתיע למדי לא נכלל בתוכה לואיס אנריקה ומי מהצוות שלו בשנתיים האחרונות.

בנוגע לקרויף, עדיין רב הנסתר על הגלוי. נראה שמסי אמנם מצדד בצירופו, אולם לא ברור האם ברצלונה אכן מוכנה לשים את המפתחות בידיו ולהעניק לו סמכויות נרחבות. שלשום קרויף לא הכחיש באופן גורף את מועמדותו בפני התקשורת הקטלאנית, ואמר ש"נכון לעכשיו אני עדיין בתפקיד הקודם שלי במכבי תל אביב. לברצלונה יש כבר מנהל מקצועי. יש לי הרבה כבוד לרוברט פרננדס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully