וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "אם לאלברמן היתה סבלנות, גם הוא היה מקבל חוזה"

6.6.2017 / 6:35

במועדון הגיבו לחתימת השחקן במכבי חיפה, אך הבהירו כי אין להם טענות לאור החוזה שקיבל בכרמל: "אם הוא היה ממתין, גם הוא היה מקבל הצעה בשכר הוגן". גורם על סידורי ההושבה החדשים בנתניה: "דווקא בגלל שמקשיבים לקהל הוחלט על השינוי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי תל אביב בטוחים שטל בן חיים הבלם וברק יצחקי יקבלו את ההצעות שניתנו להם ויחתמו על חוזים חדשים בקבוצה עד תחילת השבוע הבא. שני הוותיקים אמנם קיבלו הצעות מקוצצות ביחס לחוזה האחרון שלהם אך עדיין מדובר בחוזים גבוהים שספק מאוד אם יקבלו במקום אחר.

בן חיים קיבל הצעה בגובה של 350 אלף דולר נטו ויצחקי הצעה בגובה של 250 אלף דולר נטו בקירוב. אוהדים רבים של מכבי תל אביב קבלו אתמול על כך שהקבוצה לא הגישה הצעה דומה גם לגל אלברמן. בכיר במכבי תל אביב אמר על כך: "אם אלברמן היה ממתין, גם הוא היה מקבל הצעה להאריך חוזה. אם לאלברמן היתה סבלנות, גם הוא היה מקבל לידיו הצעה חדשה לחתום בשכר מאוד הוגן".

במכבי היה מי שאמר כי אלברמן ידע ששום שחקן לא קיבל הצעה לחוזה חדש לפניו ולכן הוא לא היה צריך לחשוש ולסגור מהר בחיפה. למרות הדברים, הבהירו במכבי תל אביב כי אין להם טענות כלפי אלברמן מאחר והוא קיבל הצעה בשכר של 310 אלף יורו בחוזה לשנתיים ולכן מבינים במועדון את הצעד שהוא עשה כשעבר צפונה.

עוד בנושא

שחקן שאוהדים אוהבים: פז חסדאי נפרד מגל אלברמן
עומר אצילי הודיע לבאר שבע שבחר במכבי תל אביב
מכבי תל אביב מימשה את האופציה על יובל שפונגין

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף עם גל אלברמן. ברני ארדוב
איבד סבלנות? גל אלברמן/ברני ארדוב

בקבוצה כמעט שלא מוציאים דבר לתקשורת בהודעות רשמיות מאז סיום העונה, אך עניין אחד שפורסם אתמול באתר הרשמי של המועדון עורר הרבה תגובות. אתמול הודיעה מכבי על סדרי הושבה חדשים בעונה הבאה באיצטדיון בנתניה כאשר במקום לרכז את כל הקהל האורח בטריבונה הדרום מערבית העליונה, יחולקו האוהדים האורחים לשתי הפלטפורמות ויישבו גם למעלה וגם למטה.

מיד החלו אוהדים רבים לטעון כי מכבי תל אביב מתכוונת לתת יותר כרטיסים לאוהדי הקבוצה האורחת. במכבי דאגו להבהיר אמש שלא כך הדבר וכי אותם 1,200 כרטיסים שהוקצו העונה לקבוצה האורחת, יוקצו גם בעונה הבאה. גורם במועדון אמר בעניין הזה: "דווקא בגלל שמקשיבים לקהל ומנסים לתקן טעויות הוחלט לעשות את השינוי ולהרחיק את קהל החוץ רק לחלק הדרומי של הצד המערבי. המהלך הזה יביא להסרת הרשת וישפר את הצפייה של אלה שישבו מתחת הקהל האורח וטענו כל העת שיש להם סיוט של קהל מעל הראש. מעכשיו לא יהיה להם קהל שיישב מעליהם".

עוד באותו נושא

שחקן שאוהדים אוהבים: על החור שמותיר גל אלברמן במכבי תל אביב

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully